koplampunits wisselen

Alles waar maar een stroom doorheen loopt (Dynamo, centrale vergrendeling, verlichting, dashboard...)

Moderators: vtspower, webmasters

Post Reply
chieltje
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 244
Joined: ThuJul26, 2007 10:18:25 PM
Location: zoetermeer

koplampunits wisselen

Post by chieltje »

Hallo allemaal ik zal me ff voorstellen.Ik ben Michiel kom uit Zoetermeer en rij een ax 1.1 tge uit 89.

Nu het volgende,de koplampen in mijn ax zijn lampem met R2 bollen.nu wil ik H4 koplampunits monteren kan ik de koplampunits zo wisselen of niet.
alvast bedankt voor de reacties :D

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

ja dat kan ;)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Nitroën
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 305
Joined: ThuJan17, 2008 7:14:00 PM

Post by Nitroën »

Of ze vervolgens ook werken is een ander verhaal...
Tenminste bij mij.

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

Nitroën wrote:Of ze vervolgens ook werken is een ander verhaal...
Tenminste bij mij.
niks moeilijks aan, bedrading is gewoon hetzelfde...

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Nitroën wrote:Of ze vervolgens ook werken is een ander verhaal...
Tenminste bij mij.
Dat ligt idd dan meer aan jou auto specifiek, H4 of duplo is identiek qua aansluiting!

Zijn je lampjes niet stuk? Of je massa punten vies/los?
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Nitroën
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 305
Joined: ThuJan17, 2008 7:14:00 PM

Post by Nitroën »

Hm, probleem opgelost. Ik weet niet wat het precies geweest moet zijn, maar na een paar keer loshalen en weer vastklikken werken de lampjes nu wel gewoon... Wsl idd smerige massapunten :?

Nog iets trouwens; ik had eerst van die LED-stadslichten, maar die hadden het na een paar weekjes alweer begeven. Lijkt me toch dat zoiets langer mee hoort te gaan :wink:

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

meestal zitten problemen in je bedrading /slechte aarde....maak die eens goed schoon + opschuren en check je kabelboom op beschadigingen...

AXen zijn oud aan t worden en die kabelboom is niet zo denderend qua kwaliteit (dunnedraadjes met dun isolatie en vaak zonder extra bescherming...)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

chieltje
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 244
Joined: ThuJul26, 2007 10:18:25 PM
Location: zoetermeer

Post by chieltje »

Bedankt voor de reacties
van het weekend lekker klussen an de ax
groetjes

Post Reply