Controle lampjes dashbord.

Alles waar maar een stroom doorheen loopt (Dynamo, centrale vergrendeling, verlichting, dashboard...)

Moderators: vtspower, webmasters

Post Reply
Arista
AX Starter
AX Starter
Posts: 11
Joined: SunFeb24, 2008 8:29:03 PM
Location: Kempen (België)
Contact:

Controle lampjes dashbord.

Post by Arista »

Hey hey,

Vrijdag mijn 1e rit gehad met de ax en ik was best wel onder de indruk. Vooral toen ik het contact omsloeg en al die controlelampjes zag oplichten. Eenmaal hij gestart was waren ze wel wel uit (al maar goed).
Nu dit weekend wil ik hem starten maar :( Geen controlelampjes meer, enkel dat van de batterij licht even op voor het starten maar de rest niet. Als ik de lichten ofzo aansteek gaat die wel. Maar die van bvb. de handrem of temperatuur of olie of noem maar op die willen niet meer voor het starten? Iemand een tip ?
Ik heb de batterij al eens ontkoppelt gehad en de contactjes waar ik aankon nagekeken of ze goed zaten maar ik weet het niet meer.

Groeten Nick
Citroën Ax 1.0 TGE 1992

Also visit us @ http://ourvespa.blogspot.com/

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

De lampjes van de lichten branden ook als je je auto niet op contact hebt,

de andere controle lampjes branden pas bij de enalaatste stand (vlak voor starten) van je contactslot.

Als enkelt je accu brand, is je accu misschien wel leeg. Start ie wel gewoon?
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Arista
AX Starter
AX Starter
Posts: 11
Joined: SunFeb24, 2008 8:29:03 PM
Location: Kempen (België)
Contact:

Post by Arista »

Ja hoor hij start zeer vlot. Het lampje van de batterij dooft wel als hij gestart is.
Vind het gewoonr aar dat ze het 2 dagen geleden nog wel deden en nu niet. :shock:

Groeten Nick
Citroën Ax 1.0 TGE 1992

Also visit us @ http://ourvespa.blogspot.com/

Post Reply