Alarm kopen, welke??

Alles waar maar een stroom doorheen loopt (Dynamo, centrale vergrendeling, verlichting, dashboard...)

Moderators: vtspower, webmasters

Post Reply
benny666
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 245
Joined: TueJul17, 2007 2:10:16 PM
Location: Marum (Gr.)
Contact:

Alarm kopen, welke??

Post by benny666 »

Welk alarm moet ik kopen voor een 5 deurs AX, ik heb geen CDV en geen elec. ramen. Gewoon lege deuren, 4 van die dingen. Ook wil ik de moterkap en de achterklep op het alarm hebben. Ik is toch te gek dat je auto leeg wordt gehaald voor je slaapkamerraam. Maar goed, iemand ervaring of suggesties?
Benjamin
Wie ben ik?
Van AX 1.1 TE naar 406 2.0 16v Coupé.

Ricardo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 223
Joined: ThuSep13, 2007 2:56:53 PM
Location: Den Helder

Post by Ricardo »

Ik heb zelf in mijn peugeot 206 een 2-weg RS680 alarm van camcosystems ingebouwd. Alarm functioneert prima, maar aangezien mijn peugeot mux-bedrading heeft, krijg ik het niet goed voor elkaar om de spanningsval detectie werkend te krijgen. De schoksensor werkt echter wel prima, dus al zou iemand in mijn auto willen komen, gaat het alarm echt wel af.

In jouw geval zou je misschien ook kunnen volstaan met een "basic" alarm met enkel een schoksensor. Let er wel op dat je die kunt afstellen, anders blijf je naar je auto lopen om het alarm te deactiveren ;). Als je een geavanceerder alarm wilt hebben, zoals de RS680, zul je al gauw in elke deurstijl deurcontacten moeten zetten, en zo ook onder je motorkap en kofferklep. Is een stuk meer werk. Het is maar net wat je wil.

Overigens, als je de RS680 goed werkend kunt krijgen, heb je er wel een geweldig systeem aan. Het is namelijk een 2-weg systeem, die op het display van de afstandbediening laat zien welke sensor het alarm getriggerd heeft. Ook heeft hij mogelijkheden tot een stil alarm, dan piept alleen je afstandbediening bij een alarm, comfortschakeling (automatisch sluiten elektrische ramen), startblokkering, starten op afstand (enge functie :? , maar werkt wel, handig in de winter) en nog wat leuke features. Daarbij komt dat hij prijstechnisch ook nog wel interessant is, nl. 149 euro.

Bekijk deze link anders maar eens:
http://www.camcosystems.nl/index.php?ac ... oduct_id=4

Suc6!

Grtz,
Ricardo

Ennuh... nee, ik heb geen aandelen Camco, ik geef alleen MIJN persoonlijke ervaring met het alarm weer, en die is gewoon goed.
In bezit van:
- C5 Break 2.0 16V Ligne Prestige uit 2001
- ZX 1.8i Aura 5-deurs uit 1994 (JB-VD-45)

Het halve gereedschap is het goeie werk! ;)
Image

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

Rob GT heeft er geloof ik nog 1-tje die hij niet meer gebruikt ..........
Image Image Image

benny666
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 245
Joined: TueJul17, 2007 2:10:16 PM
Location: Marum (Gr.)
Contact:

Post by benny666 »

Ik heb er net één besteld!
Benjamin
Wie ben ik?
Van AX 1.1 TE naar 406 2.0 16v Coupé.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Wij hebben op de rode een alarm die op bewegingen reageert...
Alleen niet zozeer om dieven eruit te houden, maar om de verschrikkelijke jeugd hier ervan te weerhouden ons AXje op zn dak te rollen.

Toen ze 1x doorhadden dat er alarm opzat was het probleem over..
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Post Reply