Gaat dit passen???

Alles waar maar een stroom doorheen loopt (Dynamo, centrale vergrendeling, verlichting, dashboard...)

Moderators: vtspower, webmasters

Post Reply
citrofreak
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 311
Joined: SunJun20, 2004 12:24:13 PM
Location: zweeloo
Contact:

Gaat dit passen???

Post by citrofreak »

Angezien ik mijn mistpitjes gesloopt heb, ben ik opzoek naar nieuwe. Op marktplaats ffkes gezocht, maar daar staat niks voor Citroën. Nou heb ik gehord dat een aantal lampen van Renault ook passen, als je de gaatjes ff aanpast. Ik heb deze gevonden op marktplaats.
http://auto-diversen.marktplaats.nl/ond ... -geel.html?

Passen deze en zijn de aansluitingen mbt bedrading hetzelfde??
ImageImage

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

die zien er niet al te briljant meer uit.

aansluiting is bijna hetzelfde, anders ff je huidige plugjes, en die aan de lampen afknippen en mannetje-vrouwtje aansluitingjes erop knijpen.

de lampen passen wel in de gaten, de gaten zitten niet precies op dezelfde plek, maar met een beetje aanpassingsvermogen gewoon passend te krijgen.
Spreken is goud, Ductape is zilver.

citrofreak
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 311
Joined: SunJun20, 2004 12:24:13 PM
Location: zweeloo
Contact:

Post by citrofreak »

Ze zijn niet in showroomconditie nee. Maar voor zover ik kan zien is de reflector nog wel goed. (Tja je ziet maar één mistpit.) De rest is natuurlijk gewoon schoon te maken. Ownee, daar heb ik slechte ervaring mee :?
ImageImage

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Volgens mij heb ik deze ook. Ik heb ze met boutjes/moertjes vastgemaakt, ik heb die er een heel klein beetje "scheef" in gezet, dan hoef je de gaatjes niet eens aan te passen :)
Kijk uit, een Cactussssss

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

Die gaan inderdaad passen, zie:

Image

Zoals er hierboven al aangegeven wordt zitten de gaatjes op een iets andere plek, je kan de schroeven er of scheef in doen, of de boel een beetje uitvijlen in je bumper, en daar een plaatje achter zetten, en dan met een moertje vastzetten.

citrofreak
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 311
Joined: SunJun20, 2004 12:24:13 PM
Location: zweeloo
Contact:

Post by citrofreak »

Allemaal bednkt. Maat ik heb net de GT bumper van rooney overgenomen. Met orginele AX gele mistpitten!!! :shock:
ImageImage

Post Reply