Ik heb hier thuis nu de motortjes liggen voor de centrale vergrendeling. Alleen is nu mijn vraag, hoort hier ook zo'n zwart kastje bij? (een soort regelunit)
Alvast bedankt voor de reacties
Citroën AX 1.1I First Impression
ToDo:
- GTI dashboard (thanks MNM(tm))
- Dakklokje aansluiten
- Toerenteller/temperatuurmeter inbouwen (thanks MNM(tm))
- Xenon (ja of nee?)
Koen NL wrote:Hoe ziet het kastje eruit, wat staat erop? Iemand misschien een foto?
Bedankt.
Zwart uhm blokje van 15 bij 5 en 3 cm dik ofzo, staat uhm, nu weet ik het niet uit mn hoofd, iets met een K op (zelfde als op je motortjes in de deuren). Moet een 7 polige stekker op.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
MNM(tm) wrote:Heb er hier anders 2 liggen waar een 9-polige stekker in moet!
sorry 9
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Glenn@nl wrote:Bij type 2 normaal gesproken aan de stuurkolom (ik geloof aan de linkerkant..)
Type 1 ook (teminste, bij mijn TRS wel, met ook electrische ramen). Maar bedenk wel ff dat je daar niet zomaar bij komt Zien kan je hem zoiezo niet bij type 1, voelen wel. Bij type 2 kan jehem beetje ziet tussen de zekeringkastje.
Hij zit dus echt aan de stuurkolom links idd, dus ergens achter je dashbord!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).