Heb het ingebouwd, alles aangesloten (orginele kabelboom, had alles mee gekregen, cv delen eruit geknipt)
En toen kon ik met de sleutel in beide deuren niets opslot doen,
maar vanuit binnen (bijrijderskant knopje) ging alles gewoon op de cv opslot, en open deed ie gewoon op beide deuren, waarbij soms alles mee ging op cv en soms ook niet.
Dus ik alles nog ff nagetrokken, mijn beunhaas verbindingen met kroonsteentje gebeunhaast, stekkers los op de hoofdmodule (vertrouwde dat niet door dat paar stekkertjes 'terug' werde gedouwd als je het hele blok op de module wou zetten.
Uur van de waarheid, en
toen ik de bestuurdersdeur opslot deed, taadaaa, alles mee op de CV!!
Maar, open doet ie dus niets, kan sleutel wel omdraaien maar er gebeurt gewoon niets.
Dus naar de andere kant gelopen, en taadaa, daar ging ie met de sleutel gewoon op CV (en dus alles mee) open. Maar, daar gaat ie dus niet dicht (zelfde verhaal, kan sleutel wel omdraaien maar gebeurt helemaaal niets)
Dus nu kan ik bestuurdersdeur opslot doen en passagiersdeur dicht, maar iets anders dus ook echt niet.
Help?
Ik heb de achterklepslot btw nog niet erin, die moet ik nog ophalen.. dus achterklep is nu nog even mijn noodingang