Ventilator op 3, ROOK!

Alles waar maar een stroom doorheen loopt (Dynamo, centrale vergrendeling, verlichting, dashboard...)

Moderators: vtspower, webmasters

Post Reply
sjoefke
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 4
Joined: ThuNov23, 2006 4:52:12 PM

Ventilator op 3, ROOK!

Post by sjoefke »

Heb een al 2 jaar een AX je uit 91. In het begin wat problemen gehad met de accu en startmotor! Heel K*t als je auto niet start en het is 30 graden... Maar nu al 1,5 jaar geen problemen. Maar laatst was het weer eens raak. Met het warme april weer, mijn ventilator op 3 gezet en in de file stond opeens heel mijn auto blauw van de rook! (Ziet er ook appart uit voor de auto achter mij) Snel het contact uitgezet. De rook kwam dacht ik uit mijn zekeringkastje boven mijn stuur, maar daar was niks doorgebrand, iets naar links waar de kabeltjes omlaag gaan was iets aan het smeulen! En het isolatiematriaal was aardig gaan roken! Gelukkig nog net voordat ik mijn cola fles had leeggegoten over mijn zekering kastje was de rook weg. De auto start gewoon en alle electrische dingen werken naar behoren (behalve de bijrijdersdeur slot die klikt nu 5 x open en dicht als ik hem vanbuiten wil openmaken) De schakelaar staat nu op 0 en ik ga hem ook niet op 1,2 of 3 zetten want ik heb mijn auto iedere dag nodig. Wat kan ik nu doen, heel irritant dat ik er niet goed bij kan achter het stuur en met de voorruit in de weg! Is dit makkelijk te verhelpen of wordt dit een duur garage grapje..

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2225
Joined: ThuJun22, 2006 9:48:06 AM
Location: DD

Post by Tijmen »

je stuur kan er relatief gemakkelijk af, kapje van het midden af; moer losdraaien; een paar ferme tikken rondom op je stuur en eraf pakken maar.

Succes met oplossen!
AX GTI '91

Post Reply