Verlichting achter verwarmingsknoppen?

Alles waar maar een stroom doorheen loopt (Dynamo, centrale vergrendeling, verlichting, dashboard...)

Moderators: vtspower, webmasters

Post Reply
Taz_82
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 6
Joined: MonOct16, 2006 8:20:19 PM

Verlichting achter verwarmingsknoppen?

Post by Taz_82 »

Een vraagje van een niets-weter....Zit er achter de knoppen voor de verwarming, op het middenconsole van een AX, verlichting? Het is namelijk nogal donker bij mijne en het lijkt mij niet dat dit de bedoeling is?

Ik heb overigens de search gebruikt, maar dan kom ik gewoon op een pagina met topic-overzichten uit, dus dat werkt niet echt efficient zeg maar. Maar iets vertelt mij dat ik dat ook niet helemaal naar behoren doe.

Alvast bedankt!
Laugh now, cry later

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

daar zitten lampjes ja,
Spreken is goud, Ductape is zilver.

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

Bij een type2 moet je de knop eraf trekken, daarachter zit 1 torx schroefje, die loshalen, en de handgreepjes vd schuifjes eraf trekken, en dan kan je het hele paneeltje loshalen, daarin zit 1 lampje

Taz_82
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 6
Joined: MonOct16, 2006 8:20:19 PM

Post by Taz_82 »

thx, ga ik vanmiddag ff naar kijken! Ik zag namelijk helemaal niets in dat middenstuk toen ik van de week 's nachts aan het rijden was. Leek me al vrij onlogisch! Ik laat wel even weten of het gelukt is!
Laugh now, cry later

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

IceByte wrote:Bij een type2 moet je de knop eraf trekken, daarachter zit 1 torx schroefje, die loshalen, en de handgreepjes vd schuifjes eraf trekken, en dan kan je het hele paneeltje loshalen, daarin zit 1 lampje


Type 1 is zelfde verhaal! Draaiknop van aanjager eraf, schroefje los, schuifjes lostrekken en je kunt bij het lampje.
Kijk uit, een Cactussssss

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

Ik kwam er overigens door mijn huidige AX pas achter dat daar een lampje achter zit. Heeft bij mijn oude AX nooit gewerkt, dus ik wist niet beter of dat was gewoon donker daar. :oops:
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

Post Reply