Lijkt dr op dat dr nog het een en ander mist, tenzij het zelfs bij type2 weer verschild, heb mn AX hier nu niet voor de deur (APK), dus kan niet kijken
Dit is mijn (typeII) zekeringskastje. 3 relaisblokken. Die grijze met zwart rondje is de lichtverklikker, de rechter groene is voor de achterruitverwarming en de bovenste grijze rammelt als de richtingaanwijzers aan zijn
ik heb daar veel meer zitten.. oa een oranje en nog een groene.. en een zwarte er ook nog bij..
Maar goed, zo heb ik mistverlichting, alarm en CV ...dus dan zou het wel kloppen!
Kakelbont wrote:heb je nou al geprobeerd die grijze te vervangen door een sloopexemplaar?
Neej, ik dacht dat die van de richtingaanwijzers was. Maar goed, ik wacht wel even tot nieuwegein, 30 oktober. Voor die tijd regent het toch niet Daar mag ik vast wel even van relais ruilen met iemand om een en ander te testen. Dat lijkt me wel het makkelijks.
Ik wil die cv en el.ramen van brutus ook wel even lenen
Kakelbont wrote:heb je nou al geprobeerd die grijze te vervangen door een sloopexemplaar?
Neej, ik dacht dat die van de richtingaanwijzers was. Maar goed, ik wacht wel even tot nieuwegein, 30 oktober. Voor die tijd regent het toch niet Daar mag ik vast wel even van relais ruilen met iemand om een en ander te testen. Dat lijkt me wel het makkelijks.
Ik wil die cv en el.ramen van brutus ook wel even lenen
haha... ja.. die van de elec. ramen zal ik moeten zoeken.. (heb ik niet)