tijdens het rijden brand het handrem/parkeerlampje
Moderators: vtspower, webmasters
Re: tijdens het rijden brand het handrem/parkeerlampje
Oud topic maar ik heb sinds vanmiddag het probleem als TS.
Remvloeistofpotje is halfvol.
Nu zijn de remschijven en remblokken aan de voorkant nog slechts 5000km oud. Ik rem nooit extreem laat en enorm hard dus ik hoop niet dat ze nu al versleten zijn.
Kan het ook zijn dat de achterremvoering versleten is of werken de trommelremmen niet met remvloeistof?
Nu zijn de remschijven en remblokken aan de voorkant nog slechts 5000km oud. Ik rem nooit extreem laat en enorm hard dus ik hoop niet dat ze nu al versleten zijn.
Kan het ook zijn dat de achterremvoering versleten is of werken de trommelremmen niet met remvloeistof?
Jazeker wel, zie de post van mij boven jouw post, de remcilinders van de remtrommels bij mij waren lek, kijk is onder je auto bij je remtrommel of er niks 'lekt' / 'zweterig eruit ziet' .Revz wrote:Oud topic maar ik heb sinds vanmiddag het probleem als TS.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Okay dan snap ik het....DuFF wrote:Jazeker wel, zie de post van mij boven jouw post, de remcilinders van de remtrommels bij mij waren lek, kijk is onder je auto bij je remtrommel of er niks 'lekt' / 'zweterig eruit ziet' .Revz wrote:Oud topic maar ik heb sinds vanmiddag het probleem als TS.

Wil best kijken nu maar het regent nu buiten en dus is het even wat lastiger te zien.
Overmorgen moet mn auto voor de APK dus dan hoor ik het wel

-
- AX super weirdo
overigens zijn de vervangingsonderdelen niet heel duur, het is alleen ff werk met inbouwen.
en als er niks lek is, kan het idd ook zijn dat de voeringen gewoon wat ver versleten zijn, dan daalt het niveau in het potje ook, dat is het hele idee van die sensor, zijn je voeringen bijna weg, dan staat je vloeistofniveau ook laag, nieuwe voeringen en het niveau staat weer op "vol"
en als er niks lek is, kan het idd ook zijn dat de voeringen gewoon wat ver versleten zijn, dan daalt het niveau in het potje ook, dat is het hele idee van die sensor, zijn je voeringen bijna weg, dan staat je vloeistofniveau ook laag, nieuwe voeringen en het niveau staat weer op "vol"

AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
Ik vermoed ook de voeringen achter.
Maar goed, net mn AX achter gelaten bij de garage om morgenochtend gekeurd te worden voor de APK en garage gaat ook kijken naar het lampje en de oorzaak.
Maar goed, net mn AX achter gelaten bij de garage om morgenochtend gekeurd te worden voor de APK en garage gaat ook kijken naar het lampje en de oorzaak.