geen sproei v/d ruitenwis vloeistof sproeiers
help!!!! wat kan er aan de hand zijn?
slangetje onder de moterkap zit vast.
en vloeistof tankje is vol.
kabels/stekkers zitten zitten vast.
zekeringen ook nog goed.
is irritant als je s`avonds over de snelweg rijd en je kan die vieze strondvliegen niet weg wissen (word een xtra grote vlek) maar is eigenlijk niet grappig
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
aan passagierszijde achter je voorbumper.. het reservoir hangt vast met een soort elastiek,de pompjes zitten daar in gepropt, de voorste is voor achter en de achterste voor voren haal eerst die slangetjes er es af om te kijken o daar wel wat uitkomt!
owhja, het reservoir zit vast met EN dat elastiek EN met de vulbuis, de vulbuis zit vast met schroefdraad en kan je eruit draaien, waardoor het reservoir los komt!
oke als ik m`n contact aan draai tot dat m`n lampje v/d accu brand en het hendeltje van de sproeier naar achter haal dan gaat m`n accu lampje ietsje zwakker branden, teken dat m`n pompje wel stroom krijgt. of niet???
anders zijn me bijde pompjes gewoon stuk.
q01z wrote:als je lampje zwakker gaat branden (zichtbaar) duid dat volgens mij op of:
tijd voor een nieuwe accu
of
kortsluiting ergens.. zoveel trekken die dingen nou ook weer niet!
maar idd wat martin zegt, prik de gaatjes es door
dat testen doe ik ook met een niet lopende moter(mischien hoor ik dan me pompje)
zit net 3 weken een nieuwe accu daar zit het dus niet in
laatste optie = doormeten
1 draait het pompje?
Zo ja dan zit het slangetje ergens verstopt
Zo nee ga door met 2
2 Komt er spanning op het stekkertje?
Ja------------------> Pompje stuk of rot contact tussen pompje en stekkertje
Nee ga door naar 3
3 Is de zekering geploft?
Ja -------> had je daar maar eerder gekeken he Nee------> 4
4 Doet de schakelaar van het hendeltje het wel
Nee ----> taaaadaaaaaaaaaa probleem
Ja-------> succes met het zoeken van het slechte contactje of de draadbreuk.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Sander wrote:4 Doet de schakelaar van het hendeltje het wel Nee ----> taaaadaaaaaaaaaa probleem Ja-------> succes met het zoeken van het slechte contactje of de draadbreuk.
Hmmm dat zou het ook wel eens kunnen zijn binne kort maar ff door meten dan weet ik het meteen in iedergeval bedankt voor alle tips.
Er kan een op