signaallampjes branden zwak

Alles waar maar een stroom doorheen loopt (Dynamo, centrale vergrendeling, verlichting, dashboard...)

Moderators: vtspower, webmasters

Post Reply
keizg
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 24
Joined: TueApr05, 2005 11:18:59 AM
Location: Usquert

signaallampjes branden zwak

Post by keizg »

De signaallampjes van dimlicht/grootlicht en stadslicht branden bij mij erg zwak als de verlichting aan is, overdag kan ik niet zien of ik nou dimlicht of grootlicht aan heb.
Waar kan dat aan liggen, en hoe kan ik deze lampjes evt. vervangen?
AX 1.4i GT te koop

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

brand de rest niet zwak? Doet je licht e.d. het wel gewoon goed? Als er een paar zijn die zwak branden ligt het aan die lampjes. Kan je vervangen door je tellerunit eruit te halen. Met een type 1 is dit makkelijker als met een type 2.

bokkie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 535
Joined: ThuOct21, 2004 1:24:47 PM
Location: Den bosch
Contact:

Post by bokkie »

Dan moet je dashbord open > staan geloof ik al meerdere topics over op het forum > ff zoeken, waarschijnlijk gauw gevonden.

Lampjes vervangen is verder geen probleem.

keizg
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 24
Joined: TueApr05, 2005 11:18:59 AM
Location: Usquert

Post by keizg »

brand de rest niet zwak? Doet je licht e.d. het wel gewoon goed? Als er een paar zijn die zwak branden ligt het aan die lampjes. Kan je vervangen door je tellerunit eruit te halen. Met een type 1 is dit makkelijker als met een type 2


Alleen de signaal lampjes voor stadslicht, dimlicht en grootlicht branden zwak, de verlichting zelf werkt wel goed, en de overige signaal lampjes branden wel duidelijk!
Zal de lampjes eens vervangen, misschien zijn er ooit lampjes van een verkeerd voltage, of wattage in gestopt!
AX 1.4i GT te koop

Post Reply