Hallo,
Ik begrijp er even niks meer van... Moet een nieuwe lambda bestellen aangezien voorverwarming van oude waarschijnlijk kapot is..
Als je hier even kijkt: http://www.mister-auto.nl/fl/lambdasond ... g3922.html
Dan zie je een hoop verschillende, ik ga uiteraard gewoon voor de bosch... Dan heb je de keus tussen zet er zelf een stekker op, rood-wit en blauw-zwart. Degene die er nu op zit is blauw-zwart dus dan zou ik die willen kiezen. Echter is het onderdeelnummer anders als degene die er bij mij nu opzit ( 0 258 003 087 ipv 0 258 003 078 ) en bij de blauw-zwarte staat tot 05/1991 terwijl de auto uit 07/1991 komt.
Wat is hier aan de hand? Wat is de juiste?
Verschil in lambdasondes?
Moderators: vtspower, webmasters
Verschil in lambdasondes?
ikke ook signature
-
- AX super weirdo
Re: Verschil in lambdasondes?
Maakt niet uit, is allemaal uitwisselbaar en hetzelfde.. als je maar niet perongeluk de boel verkeerdom aansluit, dan komt de magische rook dr uit en kan je weer n nieuwe halen.. (de enige die niet past is die met die 4polie brede stekker, die is voor saxo/106)
oh.. en duuuuur! ik zou gewoon eentje van de sloop halen, je hebt gauw genoeg door of ie zn werk doet, lijkt me.. (en doet ie t niet, ruil je m om.. zo aardig zijn ze hier iig wel..)
oh.. en duuuuur! ik zou gewoon eentje van de sloop halen, je hebt gauw genoeg door of ie zn werk doet, lijkt me.. (en doet ie t niet, ruil je m om.. zo aardig zijn ze hier iig wel..)
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
Re: Verschil in lambdasondes?
Das helder! Sloop is wel waar opzich, maar haal toch ff een nieuwe, NGK lambda voor 80 euri kan ik em krijgen, lijkt mij prima en t autotje heeft afgelopen 3 maanden 9000 kilometer gereden dus hij heeft wel weer een kleinigheidje verdient, zo ist ook!
Bedankt
Bedankt
ikke ook signature