Stand mistlampen?

Alles waar maar een stroom doorheen loopt (Dynamo, centrale vergrendeling, verlichting, dashboard...)

Moderators: vtspower, webmasters

Post Reply
IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Stand mistlampen?

Post by IceByte »

Weet niet of dit onder electrisch valt, maar ik gooi het hier maar neer, ik ben dus bezig met 2 renault mistlampen in mn GT bumper te monteren, maar ik vind ze nogal vrij ver naar binnen staan, horen ze niet recht in de bumper te staan, want dan heb ik weer wat te doen. Weet iemand die originele GT mimstlampen dr in heeft zitten hoe die lampen staan, naar binnen/buiten, of gewoon recht, want als ze verkeerd staan hebben ze ook weinig nut, en moet ik op zoek naar een manier om ze goed te zetten.

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2744
Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
Location: Fijnaart (West Brabant)
Contact:

Post by Kakelbont »

let op dat je ze niet ondersteboven monteert, want dan schijnen ze inderdaad naar binnen. (uit eigen ervaring :oops:) Enneiweej, het stelschroefje moet dus aan de bovenkant zitten, dan schijnen ze goed... :)
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

Ik heb het idee dat ze tever naarbinnen staan als ik ze zo in de bumper monteer, heb jij ook van die standaard gele renault mistlampen dr in gemonteerd?

Ondersteboven is niet echt mogelijk lijkt me, dan zit de aansluiting voor de lampen aan de bovenkant, niet echt de goeie kant. Ik heb verder nog niet getest hoe ze schijnen als ze gemonteerd zijn, dat komt denk ik volgende week, als mn bumpers van de spuiter terugkomen, kan niet wachten om ze dr onder te hangen, gladgemaakt en in de kleur vd auto, gelijk een heel andere look :D

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2744
Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
Location: Fijnaart (West Brabant)
Contact:

Post by Kakelbont »

jep de gele relault lampe. Mischien dat afstellen met de stelschroef helpt, die zit ook maar aan 1 kant dus zou je denken dat hij ze met draaien ook eeb beetje scheef trekt ?
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

geen idee, weet niet of de garage kan checken of ze goed staan, anders kan ik dat altijd ff laten bekijken en afstellen, dat zal toch moeten gebeuren denk ik, net als mn koplampen

Post Reply