centrale deurvergrendeling

Alles waar maar een stroom doorheen loopt (Dynamo, centrale vergrendeling, verlichting, dashboard...)

Moderators: vtspower, webmasters

Post Reply
AXcellent
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 130
Joined: MonMay18, 2009 10:18:53 PM

centrale deurvergrendeling

Post by AXcellent »

hallo,

Ik heb een setje centrale deurvergrendeling gekocht wat "universeel" is. Past op alle auto's staat op de doos.

Nou, dus niet op een ax, of wel?

Het is zo'n setje met losse motortjes. Die kunnen NOOIT ingebouwd worden in je deuren daar is toch helemaal geen plek voor om te kunnen werken? Motortje moet namelijk geplaatst worden tussen de knop maar je de deur mee open doet en je slot. Die zitten dus 10 cm uit elkaar. Je kan er niet bij met je handen. Weet iemand of het wel kan?

zou toch leuk zijn: cv in je ax
Image

Johannus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2000
Joined: SunJun07, 2009 5:24:50 PM
Location: Eindhoven
Contact:

Re: centrale deurvergrendeling

Post by Johannus »

AXcellent wrote:zou toch leuk zijn: cv in je AX
Is zelfs super handig :)

maareh, met aftermarket setjes altijd enorm lastig in te bouwen en zeker om dat thuis zelf te doen. Zelfs een originele AX set (want er zijn dus wel AX met CV fabrieks-af geleverd) is nog best wat gepiel bij de deur om in te bouwen heb ik aan de lijven mogen ondervinden...


Maar mijn advies is eigenlijk: zoek op de sloop of via marktplaats o.i.d. even een origineel AX CV setje, daar hoef je niets voor te boren of zagen in je auto en past zo standaard op iedere AX, alleen even kabels trekken.

Universele setjes zijn namelijk altijd enorm veel werk.

Zo ziet AX-setje eruit, klik je gewoon op je bestaande sloten
Image
Image Image

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

zoals bovenstaande plaatje heb ik nog een setje liggen dat weg mag, enkel zonder de bedrading.
Spreken is goud, Ductape is zilver.

AXcellent
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 130
Joined: MonMay18, 2009 10:18:53 PM

Post by AXcellent »

wat moet je daar voor hebben..
Image

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

Spreken is goud, Ductape is zilver.

Post Reply