Informatie Mistlampen voor

Alles waar maar een stroom doorheen loopt (Dynamo, centrale vergrendeling, verlichting, dashboard...)

Moderators: vtspower, webmasters

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

En kijk eens aan, in onze enige echte eigen FAQ staat ook iets over mistlampen... je bent namelijk niet de enige met deze vragen ;)

http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=5576

Als iemand zich geroepen voelt een topicje erbij te schrijven over relais en/of zekeringen... :)
Kijk uit, een Cactussssss

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

raoel wrote:Was geloof ik dubbel uitgevoerd om nog een werkende lamp te hebben als er 1 uit valt (ik geloof dat de meeste verlichting hier standaard wel aan voldoet).
Enige dat je met bovenstaand schema hebt is dat als er 1 vd relais of zekeringen het begeeft er nog 1 lamp werkt. Na vereenvoudigen is het zodat als de zekering eruit is, beide lampen niet werken, idem als het relais overlijdt (wat nagenoeg niet gebeurd)

Relais kan je toch wel bijna uit elke auto trekken, 25A zou overigens ook meer dan zat moeten zijn, de lampen trekken bij 55W stuk nog geen 5A @ 12V

Dirk
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 211
Joined: SatNov06, 2004 2:55:32 PM
Location: Utrecht

Post by Dirk »

Bij mij zijn de mistlampen er vorige week ook ineens mee opgehouden. Lampen zelf zijn goed. Weet iemand waar orgineel het relais zit? Hoop niet dat ik de hele kabelboom af moet.... :(

Post Reply