c.v. mysterie icm uitvallen bij stationair/optrekken

Alles waar maar een stroom doorheen loopt (Dynamo, centrale vergrendeling, verlichting, dashboard...)

Moderators: vtspower, webmasters

Post Reply
DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

c.v. mysterie icm uitvallen bij stationair/optrekken

Post by DuFF »

naast de nog niet opgeloste velgenproblemen doen zich alweer 2 nieuwe problemen op,

mijn ax gaat niet meer op slot, en valt geregeld uit, nou denk ik niet dat het met elkaar te maken heeft, maar het is wel raar.
het c.v. probleem doet zich al lange tijd voor, maar word steeds gekker.

Tijdens klusweekendje bij Grietje deed de c.v. het niet, en na friemelen aan de stekker aan het alarmkastje wel..

na klusweekendje bij Grietje ging in naar Rotterdam, daar aangekomen wou de c.v. weer niet, dus friemelen aanstekker en hij deed het weer.

ik zette gisteravond mijn ax in het parkeervak, en weer deed de c..v. het niet,en vanochtend deed ie het opeens weer wel ? hoe de f*ck kan dat...

verder start ik de ax, wil wegrijden, en dan dondert ie regelmatig uit, zonder gas te geven uit laten rollen naar stoplicht valt ie ook regelmatig uit,

help, wat is dit ? want me kofferbak kan nu niet op slot :evil:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Lucas
AX Starter
AX Starter
Posts: 13
Joined: TueMay05, 2009 12:22:25 AM

Re: c.v. mysterie icm uitvallen bij stationair/optrekken

Post by Lucas »

Bij het uitrollen naar het stoplicht, trap je dan ook de koppeling in, of laat je 'm gewoon rollen? Ik kan je er helaas niet mee helpen, maar die van mij valt soms ook om onverklaarbare rede uit als ik met koppeling ingetrapt uitrol...

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

bovenstaande is al min of meer opgelost, er zitten wat draden niet goed op mijn zekeringkastje onder het stuur.

het uitvallen had hier echter niet mee te maken, dit kwam door een bobine die kapot is, en dat in combinatie met een slechte injector.
Spreken is goud, Ductape is zilver.

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

Ik had ook zoiets, bleek de lambda-sonde te zijn..

Kan veel oorzaken hebben, dus niet zomaar alles gaan vervangen, kost je anders veel geld voor niets :)

Post Reply