Klokje type 1

Alles waar maar een stroom doorheen loopt (Dynamo, centrale vergrendeling, verlichting, dashboard...)

Moderators: vtspower, webmasters

Post Reply
22G
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 20
Joined: ThuOct08, 2009 5:44:03 PM
Location: Maastricht

Klokje type 1

Post by 22G »

Zoals sommigen al hebben gelezen ben k n nieuw lid. En k kom maar meteen met n vraag. T klokje in mn Plaisir van 1991 heeft t vandaag opgegeven nadat k probeerde de tijd te verstellen. Heeft iemand hier ervaring mee en nog belangrijker is het nog te fixen of is een nieuwe zoeken het enige wat me nog rest. Ook geen onbelangrijke vraag.. zou k m zelf om zeep hebben geholpen? (of zou dit handiger zijn in een poll? :wink:)

In ieder geval bedankt!

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

makkelijkste is het klokje uitwisselen, meestal breekt er spontaan een palletje af en is op tijd zetten niet meer mogelijk ;)

loopt ie nog wel? accu afkoppelen en aankoppelen wanneer de tijd weer gelijk staat...

22G
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 20
Joined: ThuOct08, 2009 5:44:03 PM
Location: Maastricht

Post by 22G »

Nee helaas is ie na de mislukte poging tot op tijd zetten er helemaal mee gekapt :evil:
Dat wordt rondneuzen op de sloop

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

22G wrote:Nee helaas is ie na de mislukte poging tot op tijd zetten er helemaal mee gekapt :evil:
Dat wordt rondneuzen op de sloop
Zijn opzich redelijk te vinden maar er zijn er ook zat die op die plaats een loos plaatje hebben met het Citroën logo of HEEL zeldzaam een toerenteller maar die zal je tegenwoordig niet meer vinden helaas...

En anders zijn er vast nog wel clubleden die wat hebben liggen... misschien ik zelfs nog wel maar ik denk dat in Nieuwerkerk ophalen wat uit de richting is ;)

22G
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 20
Joined: ThuOct08, 2009 5:44:03 PM
Location: Maastricht

Post by 22G »

Is inderdaad een beetje om (hoewel een stukje rijden met de ax geen straf is) als je inderdaad nog hebt liggen wil ik natuurlijk ook best behalve voor de klok ook de verzendkosten betalen (hier is de eerste fatsoenlijke sloop een half uur rijden in Heerlen)

22G
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 20
Joined: ThuOct08, 2009 5:44:03 PM
Location: Maastricht

Post by 22G »

Maar was inderdaad blij verrast met een klok in plaats van een enorme reminder dat je in een Citroën zit.

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

ach dat logo heeft ook wel iets,

hmm, zo'n klokje (allemaal plastic) gaat natuurlijk niet eeuwig mee... zou het mogelijk zijn 'm te "reviseren" ? ;)

Post Reply