CV Probleem

Alles waar maar een stroom doorheen loopt (Dynamo, centrale vergrendeling, verlichting, dashboard...)

Moderators: vtspower, webmasters

Post Reply
Chris-star
AX Starter
AX Starter
Posts: 10
Joined: WedJan28, 2009 4:58:36 PM

CV Probleem

Post by Chris-star »

beste mensen,

Ik heb een tijdje gezocht op het forum voor dit probleem, maar ben niet veel verder gekomen.

Het probleem is dit: Als ik bij de bestuurderskant de deur wil sluiten dan pakt hij niet. Het openen gaat wel goed. Aan de andere kant heb ik geen problemen. Om een beetje te kunnen zien wat er loos is, heb ik alle deur spullen eraf gehaald. Ondanks dat kan ik nog steeds niet goed zien wat er niet goed zit. Wel is er een krom pinnetje te zien die draait als je de sleutel gebruikt. Weet iemand hoe het deur principe werkt... hoe doet de dealer dit zelf eigenlijk? Het is lastig om erbij te komen laat staan iets monteren/repareren. Als ik het laat maken ben ik zo 50 euro kwijt... en dat is een beetje zonde als je het hebt over zo een probleempje...

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

Wat ik zo lees zou ook heel goed kunnen duiden op een overleden servo (althans het terugmeld contact)

Probeer links en rechts eens uit te wisselen om te zien of het probleem er dan nog is...

servo's zijn op de sloop goed voor handen omdat ze in veel PSA wagens zitten alleen moet je opletten dat je er een meeneemt met 2 stekker aansluiting. Er zijn er ook met 1 maar die hebben dus geen terugmeld contact.

Post Reply