apparte bedrading morette koplampen

Alles waar maar een stroom doorheen loopt (Dynamo, centrale vergrendeling, verlichting, dashboard...)

Moderators: vtspower, webmasters

Post Reply
homiethomie
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 264
Joined: WedNov21, 2007 2:12:43 PM
Location: Texel

apparte bedrading morette koplampen

Post by homiethomie »

voor ik zelf aan het pielen ga,

moeten er nog apparte draden ofzo worden getrokken voor de morette koplampen? of wat op gesplitst ofzo?

groetjes,

Thomas
Image

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

je buitenste zijn de H4-lampen en kleine lampjes.
dat zijn dus dimlicht/grootlicht en stadslicht.

de binnenste lampen zijn je 'verstralers' en deze moeten apart geschakeld worden, hier zul je nog een schakelaartje voor moeten fabriceren in je dashboard, of je moet het schakelen aan je mistlichten in je voorbumper, indien je die hebt.

koppel je de binnenste lampen zo dat ze aangaan met je buitenste lampen, dan wens ik je veel succes bij de apk.
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

DuFF wrote:koppel je de binnenste lampen zo dat ze aangaan met je buitenste lampen, dan wens ik je veel succes bij de apk.
vriendelijk van je :) !

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

:roll: wat is je punt jop ? het is gewoon niet apk toegestaan.
zowiezo zul je van je medeweggebruikers wel merken dat ze het niet fijn vinden als die binnenste lampen aan staan.
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

DuFF wrote::roll: wat is je punt jop ? het is gewoon niet apk toegestaan.
zowiezo zul je van je medeweggebruikers wel merken dat ze het niet fijn vinden als die binnenste lampen aan staan.
zie jij een punt :D?!

Nee hoor gekheid, je hebt helemaal gelijk! Ik zit ff met hetzelfde euvel als thomas. Mijn binneste zijn ook nog niet aangesloten, evenals m'n mistlampen niet. Maarja, als ik dat laat doen wordt je natuurlijk aan alle kanten uitgelachen en krijg je de rekening gepresenteerd. .... maar zelf doen is ook nog ff geen optie, geen kennis daarover!

Mark
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2265
Joined: ThuJul03, 2003 9:52:45 PM
Location: Bodegraven

Post by Mark »

Hartstikke simpel. En kennis leer je door je ergens in te verdiepen. Ik heb de binnenste lampen op mijn grootlicht aangesloten. APK goedkeur.

Grootlicht is 1 van de 3 draden van de H4 lamp. Even meten. Relais kopen a 10 euro. Stroom haal je van de accu. Het relais laat je schakelen op grootlicht geven. Dus geef je grootlicht gaan alle 4 de lampen aan.

Verstralers in de bumper heb ik wel appart geschakeld. Kan ze eigenlijk net zo goed ook meenemen met grootlicht. Mijn Xenon komt verder dan de bumper verstralers.

Schema's zweven overal rond aangezien dit een heel erg standaard schema is.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij

Wie ben ik.... Klik.

Image

Post Reply