dashboord verlichting doet het niet... help..
Moderators: vtspower, webmasters
-
- Welkom nieuw AX lid
dashboord verlichting doet het niet... help..
[/b]laatst heb ik bij onze ax volcane het contact slot vervangen. alleen doet nu de dashboordverlichting het niet meer.
hoe zou ik dat op kunnen lossen????
saxodreamer.(sorry)
hoe zou ik dat op kunnen lossen????
saxodreamer.(sorry)
live is much better with Citroën
zoiezo, doen de lampjes van symbolen het niet meer of de verlichting die zorgt dat je je tellers kan lezen?
Ik weet niet of een volcane de optie heeft dat je je verlichting feller/minder fel kan laten branden...
Stekkers controleren, ook van je contactslot, en andere dingen die je los hebt gehad..
Ik weet niet of een volcane de optie heeft dat je je verlichting feller/minder fel kan laten branden...
Stekkers controleren, ook van je contactslot, en andere dingen die je los hebt gehad..
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Welkom nieuw AX lid
ik ga van de week zo ie zo toch even kijken, ik heb het oude slot er nog opzitten. veel meer draden. of de teller bak het dan wel doet. Ik vind het zo ie zo toch al vreemd dat de lichtjes er mee uitgescheden zijn. het klok je doet het wel. MMMMMM ach Citroën he altijd wat te doen.
bedankt hoor.
saxodreamer.
bedankt hoor.
saxodreamer.
-
- Welkom nieuw AX lid
oude contact slot heeft meer draden? Ook meer stekkers?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Of dat nou aan Citroën ligt... Of bij jezelf. Als het voor je handeling wel werkte en na de handeling niet meer zul je toch daar de oorzaak moeten zoeken. Een contactslot vervangen voor 1 met minder draden klinkt niet goed. Alle lampjes gaan echt niet in 1x kapot. Zal wel ergens iets geen contact maken.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
Gefeliciteerd: je hebt het type-2 contactslot van je Volcane vervangen door een type-1 contactslot.
En tja, die heeft dus 1 stekker minder! En dat gaat dus niet goedkomen!
@grietje: ja, helderheidsregeling voor dash-verlichting zit standaard in de Volcane.
En tja, die heeft dus 1 stekker minder! En dat gaat dus niet goedkomen!
@grietje: ja, helderheidsregeling voor dash-verlichting zit standaard in de Volcane.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
-
- Welkom nieuw AX lid
het is toch echt type twee hoor met drie stekkers, die zaten er al op. ik vind het zo ie zo al vreemd dat er zoveel zwarte draden op het oude contact zitten. Ik ga eens met de schroevedraaier aan de gang want het huis is er toch af. waar de sleutel inmoet. Daar zaten zo ie zo al drie stekkers aan. Kom er wel uit. zoek ik zo een zelfde slot. en anders moet ik toch even knutsellen. gaat goed komen. ik heb gewoon iets fout gedaan.
saxodreamer
saxodreamer
Maaruhm, als een volcane zon draaiknop heeft, heb je die dan niet per ongeluk terug gedraaid?saxodreamer wrote:het is toch echt type twee hoor met drie stekkers, die zaten er al op. ik vind het zo ie zo al vreemd dat er zoveel zwarte draden op het oude contact zitten. Ik ga eens met de schroevedraaier aan de gang want het huis is er toch af. waar de sleutel inmoet. Daar zaten zo ie zo al drie stekkers aan. Kom er wel uit. zoek ik zo een zelfde slot. en anders moet ik toch even knutsellen. gaat goed komen. ik heb gewoon iets fout gedaan.
saxodreamer
-
- Welkom nieuw AX lid
-
- Welkom nieuw AX lid
ja maja, dan heb je led lampjes in je sigaren aansteker *-) Ik zou toch echt even die paar schroefjes loshalen en gewoon t lampje vervangen. Ben je voor minder klaar....barmy wrote:Bij mij was het echt kapot, geen zin om de hele handel te demonteren,
bij de action 2 ledlampjes via de sigaretten aansteker, was voor 1,80 klaar !