Wat is dit?
Moderators: vtspower, webmasters
Wat is dit?
Wie kan mij vertellen waar dit onderdeel voor is? Zat in het dashboard van een GTi type 1.
//EDIT//
Foto's staan ongeveer 3 a 4 antwoorden lager
//EDIT//
Foto's staan ongeveer 3 a 4 antwoorden lager
Last edited by TjizZzuH on FriJul04, 2008 6:18:17 AM, edited 1 time in total.
Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06)
Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)
Ik heb speciaal voor dit topc foto's gemaakt, maar toch helemaal vergeten ze te plaatsen.
Nou, bij deze dan nog maar:
Voorkant
Achterkant
Op de sticker aan de achterkant staat de volgende tekst:
Het is een kastje o.i.d. van Jaeger eb zat aan de bestuurderskant in het dashboard geklemd tussen de onderzijde van het dashboard en het kleine "vakje".335730-01
12V A.0
ALERTE. TEMPO
De stekker erop heeft 3 groene en 1 bruine draad.
Alvast bedankt voor antwoorden.
Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06)
Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)
het jeager kastje :D
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Maar het is dus echt enkelt voor je olie toch *-)
Iig, bij alle type 1 GT's, als je olie lampje nu constant brand(wat niet hoort)
probeer dat kastje dan eens te vervangen
Iig, bij alle type 1 GT's, als je olie lampje nu constant brand(wat niet hoort)
probeer dat kastje dan eens te vervangen
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ja, maar dat is dus vaag.
Het kan wel OOK voor kvs nivo zijn, maar het is iig voor de olie pijl, dat is 300% zeker (bij een type 1 GT)
Het kan wel OOK voor kvs nivo zijn, maar het is iig voor de olie pijl, dat is 300% zeker (bij een type 1 GT)
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Hartelijk bedankt voor de reacties...ben in ieder geval weer wat wijzer geworden.
Had eigenlijk gehoopt dat het de regelunit van de CV zou zijn.
//EDIT//
Antwoord al gevonden op de vraag die ik hier eerst stelde.
Had eigenlijk gehoopt dat het de regelunit van de CV zou zijn.
//EDIT//
Antwoord al gevonden op de vraag die ik hier eerst stelde.
Is er toevallig iemand die weet waar die ongeveer in het dashboard van een GT phase 1 zou kunnen zitten en die weet hoe dat kastje er uitziet?
Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06)
Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)
regelunit CV zit bij een type 1 GT onder je dashbordkastje!!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).