Ik zou als ik jou was de ECU van Drake overnemen, is voordeliger voor jou.
Maar ik denk dat je beter naar een compleet blok kan kijken, ik heb 3 AX'en gehad, een 1.0 en twee 1.1i'tjes (1987, 1992 en 1996), de duurste liep flink plankend 1 op 15 de zuinigste 1 op 22.
Maar de rook die jij steeds noemt baart me meer zorgen, is die wit of blauw? Wit duidt op lekke koppakking of scheurtje in de kop, blauw op olieverbranding door mogelijk versleten zuigerveren/zuigers.
Zwarte roo duidt op verbrande kleppen, dan loopt ie koud ook slechter (alsof ie op minder cilinders draaid.
Ik weet niet hoeveel KM er op de teller staat, maar jouw verbruik is zelfs met een baksteen aan je rechtervoet met een goed blok niet te halen.
Ik denk dat er meer aan de hand is dan alleen de ECU, maar das gokken.
1.4GTi ecu i.p.v. 1.1
Moderators: vtspower, webmasters
Witte rook kan betekenen dat hij water (achtige) vloeistof verbrand. Dat moet toch ergens vandaan komen... Verbruikt ie KVS?Willy wrote:20 tientjes?? sorry is toch duurder![]()
Bedankt voor het aandbod maar heb m al in huis. HEb er 35 voor betaald. Probeer eerst deze. de rook is wit. en het blok heeft ongeveer 271000 gelopenheb nog een blok liggen, maar ja dat moet er wel in..........
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).