Toerenteller in mijn ax - type2

Alles waar maar een stroom doorheen loopt (Dynamo, centrale vergrendeling, verlichting, dashboard...)

Moderators: vtspower, webmasters

Post Reply
DaveB83
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 7
Joined: FriDec21, 2007 1:06:15 PM
Location: Amersfoort

Toerenteller in mijn ax - type2

Post by DaveB83 »

hallo ik kan sinds kort weer heerlijk rondrijden in mijn ax.
Nu heb ik een vraagje ik zou graag een toerenteller in mijn ax willen. Ik heb ze ook al gezien alleen ik heb zelf een ander dashbord ik heb er 1 met een klokje. Mijn ax komt uit 92 en het is een 1.1 first inject. Moet ik om een dashbord met toerenteller te hebben ook een andere draadboom hebben?

groeten dave

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Als je de zoek functie gebruikt vind je een howto toerenteller inbouwen


Je kan gewoon een tellerhuis met toerenteller inbouwen. Soms is het plug & pray, maar de kans is groot dat je een draadje moet trekken vanaf je bobine naar je (nieuwe) tellerhuis.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

grietje wrote:... maar de kans is groot dat je een draadje moet trekken vanaf je bobine naar je (nieuwe) tellerhuis.

Of vanaf de ECU!
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

MNM(tm) wrote:
grietje wrote:... maar de kans is groot dat je een draadje moet trekken vanaf je bobine naar je (nieuwe) tellerhuis.

Of vanaf de ECU!


92 is geen disbobine, dus vanaf de ECU kan niet
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Post Reply