Aansluiten stoelverwarming

Alles waar maar een stroom doorheen loopt (Dynamo, centrale vergrendeling, verlichting, dashboard...)

Moderators: vtspower, webmasters

Post Reply
Rooney
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 692
Joined: WedFeb01, 2006 2:16:05 PM
Location: Bleiswijk

Aansluiten stoelverwarming

Post by Rooney »

Ik heb sinds een tijdje stoelen met stoelverwarming alleen moet dat nog aangesloten worden. En het word steeds kouder buiten dus een lekkere warme kont is wel gewenst :P

Ik heb kabels lopen vanuit de stoelen deze zitten aangesloten op orginele stuk kabelboom die naar de bedienings knoppen gaat. Dit ligt allemaal al op zijn plek. Nu eindigt dit in 1 stekker met 3 draden; 2 gele iets dikkere en 1 groene dunne kabel.


Dit is een foto van de kabel uit de ax waar het komt deze gaat verder onder het dashboard. Nu hoor ik iedereen al denken waarom heb je de rest van de kabelboom dan niet. Nou omdat die kerol niet meer reageert :? Hij zou het er later uit halen en contact met mij opnemen.

De foto;

Image

Zouden de 2 gele dikkere kabels spanning zijn via het contact slot geschakeld? en die groene dunne massa ofzo?

Kortom, aansluit tips!

Mvgr, Ronald
AX Soupapes 16 8)

Powered by VEMS;

158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10


Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Ik heb even in het werkplaatshandboek gekeken:

het is als t goed is een bruine stekker (elk contactpunt heeft een nummertje, staat ergens op die stekker..):
Contactpunt 1: geschakelde 12V via contact
Contactpunt 2: verlichtingsdraadje (schakeldraadje voor de verlichting van de knoppen, afkomstig vanaf Fuse 12)
Contactpunt 3: Massa (aangesloten op massapunt 5)

Een scan van het schema is op aanvraag :P

Rooney
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 692
Joined: WedFeb01, 2006 2:16:05 PM
Location: Bleiswijk

Post by Rooney »

Glenn@nl wrote:Ik heb even in het werkplaatshandboek gekeken:

het is als t goed is een bruine stekker (elk contactpunt heeft een nummertje, staat ergens op die stekker..):
Contactpunt 1: geschakelde 12V via contact
Contactpunt 2: verlichtingsdraadje (schakeldraadje voor de verlichting van de knoppen, afkomstig vanaf Fuse 12)
Contactpunt 3: Massa (aangesloten op massapunt 5)

Een scan van het schema is op aanvraag :P


Held :) Morgen na school is proberen.

Ik kon het trouwens niet vinden in me werkplaats mappen. Heb 5 mappen maar kon het niet zo snel vinden ( niet goed gezocht misschien :roll: )

Tnx!
AX Soupapes 16 8)

Powered by VEMS;

158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10


Rooney
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 692
Joined: WedFeb01, 2006 2:16:05 PM
Location: Bleiswijk

Post by Rooney »

Het werkt!!! :D Kom maar op met die koude dagen 8)
AX Soupapes 16 8)

Powered by VEMS;

158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10


Post Reply