aansluitpunt trekhaak kabelset

Alles waar maar een stroom doorheen loopt (Dynamo, centrale vergrendeling, verlichting, dashboard...)

Moderators: vtspower, webmasters

Post Reply
jzpr
AX Starter
AX Starter
Posts: 11
Joined: TueSep19, 2006 1:13:02 PM

aansluitpunt trekhaak kabelset

Post by jzpr »

Hallo iedereen!

ben nog niet zo heel lang eigenaar van een AX dus vergeef me als ik iets doms zeg/vraag..

Ik heb trekhaakje 2e hands op de koop weten te tikken voor het sleuren van een aanhanger voor het puin van me verbouwing..

Trekhaak spul hangt er netjes onder kmoet alleen nog het electrische gedeelte aansluiten nou heb wel een mooi stroomschema van die stekker met kleurencodes en geprobeert dit ergens onder het linker achterlicht aan elkaar te breien maar kom daar alleen een kabelstrook tegen waar ik niet zo maar een kabeltje bij kan prikken.. iemand een advies waar dit wel kan?

alvast bedankt!

Gerard Maas
Technische Man
Posts: 200
Joined: ThuAug14, 2003 9:28:21 AM
Location: Spijkenisse

Aansluiten Trekhaak

Post by Gerard Maas »

Als je het platte lint met een stanleymes netjes in de lengte open snijdt
op verschillende plaatsen achter elkaar,komen de aansluitingen niet boven op elkaar te liggen maar achter elkaar.
41 jaar bij Citroën gewerkt en dus nu met pensioen

jzpr
AX Starter
AX Starter
Posts: 11
Joined: TueSep19, 2006 1:13:02 PM

Post by jzpr »

ok dacht idd iets te ingewikkeld dit gaat lukken thnx

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Re: Aansluiten Trekhaak

Post by MNM(tm) »

Gerard Maas wrote:Als je het platte lint met een stanleymes netjes in de lengte open snijdt
op verschillende plaatsen achter elkaar,komen de aansluitingen niet boven op elkaar te liggen maar achter elkaar.


Klopt, zo zat het bij m'n oude AX ook. Draden van de trekhaak-aansluiting zitten er gewoon bij geknepen met amphenol klemmen.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

Post Reply