lampen aangelaten accu vol niet starten

Alles waar maar een stroom doorheen loopt (Dynamo, centrale vergrendeling, verlichting, dashboard...)

Moderators: vtspower, webmasters

Post Reply
mandy
AX liefhebber
AX liefhebber

lampen aangelaten accu vol niet starten

Post by mandy »

Gister had ik echt even een baaldag . eerst fietser zie ander topic maar dat terzijde.

belt de buurman bij ons aan mandy je lampen staan nog aan . ik was net 10 min binnen . ik hoor geen piepje als ik ze aan laat . ik gelijk naar de auto lampen uit even wachten en de auto proberen te starten . hij deed niks meer . arno ( mijn vriend ) de accu nagemeten en hij zat gewoon vol . gaf de goede voltage aan . maar toen hij de motorkap open had hoorde hij een hele zachte piep . kijken waar het vandaan kwam . geen idee .
Ik heb de auto 1 uurtje laten staan en daarna weer geprobeert te starten . hij wilde wel maar sloeg gelijk af . daarna weer geen beweging in te krijgen . een uurtje later probeerde ik het weer en toen deed hij het wel . enig idee wat het kan zijn ? de startmotor lijkt me sterk . wel erg toevallig . en waar zal dat piepje vandaan zijn gekomen . het kwam van de kant van de pasagiersstoel , onder de motorkap . heb verder geen alarm of zo dus dat kan het niet zijn .
julie zullen wel denken heb je ze weer hihi
mis mijn axje . na 3,5 jaar trouwe dienst heb ik hem moeten laten gaan .
R.I.P

Tim @X
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Tim @X »

Heel raar:

Misschien kun je naar een paar dingen kijken:
Startmotor
ECU (aan de bijrijderskant onder een plastic kapje)

Verder weet ik het ook niet
Pump Your Body To The Bass
The Kick Will Be Right In Your Face

Cracking Sounds Are In Ya' Ears
So Turn Around & Show Some Fear

Pounding Noises, Hard As Hell
Will Give You Some Outrage In Pain

Noises Deep Down In Your Head
The Music Makes You Go Insa-a-a-a-a-ne!

Post Reply