Hallo mensen.
Deze week heeft iemand geprobeerd mijn mooie AX te stelen. Wat niet gelukt is overigens. Wel zat ik dus met een niet startende auto en heel veel losse draden.
Inmiddels heb ik de auto zover gekregen dat deze weer start. Helaas heb ik 2 stekkers over.( een groene en een iets dikkere blauwe met een zwarte stekker. Heb geen flauw benul waar deze vandaan komen.
De F3 zekering groep doet het niet. (ruitenwisser, dashboordlampjes, bezinemeter, remlichten etc.)
Het gaat om een blauwe stekker die bij het contact vandaan komt.
De auto is van 1990 AX 1.1 TE INJ.
Weet iemand hier raad mee? Alvast bedankt
Poging tot stelen AX
Moderators: vtspower, webmasters
Hier een link naar de foto van de blauwe stekker. de groene draad heeft een platte witte stekker.
http://www.venividivissie.org/album_pic.php?pic_id=7250
Je komt zo moelijk bij het zeker kastje en heb al geprobeerd om daar de stekker ergens in te steken zonder resultaat.
http://www.venividivissie.org/album_pic.php?pic_id=7250
Je komt zo moelijk bij het zeker kastje en heb al geprobeerd om daar de stekker ergens in te steken zonder resultaat.
Het is sowieso een stekker waar flink wat stroom doorheen loopt.
Onder de motorkap zitten ook nog zekeringen.
Misschien is er daar ook wel 1 van geknapt. Zou ik ook ff checken.
Onder de motorkap zitten ook nog zekeringen.
Misschien is er daar ook wel 1 van geknapt. Zou ik ook ff checken.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
Hebben zeker gedacht: oh das een mooie auto. Je kan het ook zien als een compliment
Alle gekheid op een stokje. Ik vind het stelen van een auto niet kunnen, uberhaupt diefstal niet. Indertijd heeft mijn broer iets meer dan 1000 euro schade gehad doordat zijn auto gejat was voor joyriding.
Alle gekheid op een stokje. Ik vind het stelen van een auto niet kunnen, uberhaupt diefstal niet. Indertijd heeft mijn broer iets meer dan 1000 euro schade gehad doordat zijn auto gejat was voor joyriding.
nieuwe auto? nah...ik knap liever mijn ax op!