met zulke bandjes moet het wel passen, hier een voorbeeld van 165/40/16
Moderators: Rock's, webmasters
ookal passen ze denk ik niet onder je ax tenzij je 4gaats hebt mischien of het zijn 5gaats velgen?kevin.broke wrote:Nothelle velgen zijnen $$$$$$
er staat nog een setje met het nodige opknapwerk, alleen dan zul je toch net duurder uitzijn.kevin.broke wrote:nothelle = altijd 16" 4x100.DuFF wrote:ookal passen ze denk ik niet onder je AX tenzij je 4gaats hebt mischien of het zijn 5gaats velgen?kevin.broke wrote:Nothelle velgen zijnen $$$$$$
![]()
heb al eens ooit gekekenzou een AX best wijs staan volgens mij. en 500 = zeker niet te duur.
Smaken verschillen, ik vind het ongelooflijk lelijk. En nee, niet omdat het een golf is.DuFF wrote:nou moet ik hier even heel fout reageren,
het blijkt dat wij AX-rijders een algeheel ontkennende sch**thekel hebben aan volkswagen golfjes.
maar ik geef bij deze eerlijk toe, dat die rode golf er heerlijk uitziet.... velgen maken de auto zeggen ze ook wel.
ps, 16 " velgen onder een AX = wegslijpen van hoekjes + heel stug onderstel.
Ik als AX rijder heb absoluut geen hekel aan volkswagen golfjes, dus als je het woord wij gebruikt denk dan wel even na voor je zo iets postTTF wrote:dan spreek je blijkbaar voor je zelfDuFF wrote:nou moet ik hier even heel fout reageren,
het blijkt dat wij AX-rijders een algeheel ontkennende sch**thekel hebben aan volkswagen golfjes.