Aargh, wat lelijk. Er zijn nog steeds mensen die geloven dat hoe meer spoilers, hoe groter de taartschep, hoe meer uitlaten en hoe minder spaken in je velgen je auto mooier maken. NOT dus. Niks mis met spoilers op zich, maar ze moeten OF functioneel zijn of het stijlconcept van de wagen versterken.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Sorry voor de eigenaar maar wat voor een gedrocht Staat er ook nog op de achterklep 1.4 Ja hoor dat wil wel in zo'n bx ... NOT Alleen de velgen, knalpot en de ruitenwisser mogen ze me geven (staat misschien leuk op een ax ), de rest mag naar de sloop.
Woensdag kwam ik ook nog een rare BuX tegen in Groningen.
Had beetje veel zijn acherkant verhoogd en voorkant verlaagd.
Was het nakijken wel waard (liep zelf over straat).
leij78 wrote:Woensdag kwam ik ook nog een rare BuX tegen in Groningen. Had beetje veel zijn acherkant verhoogd en voorkant verlaagd. Was het nakijken wel waard (liep zelf over straat).
niet zo moeilijk
de luxere bx kan je zowel voor als achter stellen!
en tijdens het rijden stellen dan zie je ook leuke scheve verhoudingen (letterlijk en figuurlijk!)
dit deed ik nl. ook met mijn leen BIX en de mensen maar kijken
tijdens het rijden stellen dan zie je ook leuke scheve verhoudingen (letterlijk en figuurlijk!)
Klopt ja had mijn vader ook op een paar van zijn XMen. Maar mijn opa heeft een Xantia met een kapot veersysteem en dan gaat hij ook vreemd hangen drom zei ik dat.
Was altijd ideaal met de caravan zo'n veersysteem! Nu hebben we een Astra en lopen altijd te pielen om de caravan vast te koppelen. Bij onze citro?ns lieten we hem gewoon zakken van achter
Ik heb zelf een aantal BX-en gehad. Het rijd echt super. Alleen de laatste was te slecht om te blijven rijden maar t'was wel de mooiste die ik heb gehad.