vierkanter als een ax bestaat ook

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Polo 86C
AX driver
AX driver
Posts: 31
Joined: WedJan28, 2004 8:46:23 PM
Location: Roodschoul (gr)

vierkanter als een ax bestaat ook

Post by Polo 86C »

X

Jammer hea!!!!

Dit is niet goed wat jullie doen..... respect mensen!!
Last edited by Polo 86C on ThuJan29, 2004 11:02:03 AM, edited 1 time in total.

Polo 86C
AX driver
AX driver
Posts: 31
Joined: WedJan28, 2004 8:46:23 PM
Location: Roodschoul (gr)

Post by Polo 86C »

RESPECT! heb ik ook voor ax'en!

groeten.. Polo-rijder.

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

We hebben dit geouwehoer wel es eerder gehad. Wanneer leert iedereen nou dat het geen reet uitmaakt in wat voor auto je rijd. De ene vind dit mooi de andere dat. Laat dat gewoon. Zometeen met speed sta ik ook te kijken naar andere auto's en. Vrienden van me zweren bij VW, kan, mag, vink niet erg, zijn hartstikke aardige gasten. En nou allemaal normaal doen.

Zo ik heb gezegt
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

Polo 86C wrote:
axo wrote:
/edit Joost
Dit bedoel ik nou Rik!!!

RESPECT! heb ik ook voor AX'en!

groeten.. Polo-rijder.



yep, je hebt gelijk je Hebt Riks bericht ook gezien op een ander forum,
hoop dat je net zoveel verstand hebt als de moderators hier

gr Joost
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Post by FoxHunter »

pfff, het is een vervoersmiddel. Het breng je van A Naar B. Of het nou een Lada of BMW is, als het rijd, kom je met beide even ver....

Als je het nou over vrouwen heb zeg ik, je heb gelijk, het is de mijne afblijven..

Maar auto merk, Het is dat ik een AX rijd omdat hij goedkoop en zuinig is, maar het had net zoe goed een Marbella geweest kunnen zijn...
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

FoxHunter wrote:pfff, het is een vervoersmiddel. Het breng je van A Naar B. Of het nou een Lada of BMW is, als het rijd, kom je met beide even ver....

Als je het nou over vrouwen heb zeg ik, je heb gelijk, het is de mijne afblijven..

Maar auto merk, Het is dat ik een AX rijd omdat hij goedkoop en zuinig is, maar het had net zoe goed een Marbella geweest kunnen zijn...


Zo is et maar net, ik heb nu een ax, maar het was in mijn geval ook nog bijna een golf2 diesel geweest uit 86. Had een goedkoop dieseltje nodig, en dit kwam toevallig voorbij. Een marbella zou ik nu net niet nemen, niet omdat et seat is ofzo, maar omdat ze wegrotten terwijl je dr naar kijkt (de oudere dan)

Ik heb ook al eerder een post gemaakt over dit onderwep toen dr wat replies waren over annelies dr starlet. Wat maakt et uit waar je in rijdt, je bent allemaal trots op je autootje, wat boeit het dan wat voor labeltje dr op staat.

FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Post by FoxHunter »

IceByte wrote:
FoxHunter wrote:pfff, het is een vervoersmiddel. Het breng je van A Naar B. Of het nou een Lada of BMW is, als het rijd, kom je met beide even ver....

Als je het nou over vrouwen heb zeg ik, je heb gelijk, het is de mijne afblijven..

Maar auto merk, Het is dat ik een AX rijd omdat hij goedkoop en zuinig is, maar het had net zoe goed een Marbella geweest kunnen zijn...


Zo is et maar net, ik heb nu een AX, maar het was in mijn geval ook nog bijna een golf2 diesel geweest uit 86. Had een goedkoop dieseltje nodig, en dit kwam toevallig voorbij. Een marbella zou ik nu net niet nemen, niet omdat et seat is ofzo, maar omdat ze wegrotten terwijl je dr naar kijkt (de oudere dan)

Ik heb ook al eerder een post gemaakt over dit onderwep toen dr wat replies waren over annelies dr starlet. Wat maakt et uit waar je in rijdt, je bent allemaal trots op je autootje, wat boeit het dan wat voor labeltje dr op staat.


Zo vind ik het nou ook. Marbella, heb je gelijk in. Mijn ma vond hem grappig, en was goedkoop, dat was de enigste reden. Tot ik de AX tegen kwam.

Mijn pa had weer lieverd gewild dat ik Toyota reed. Maar goed, het brengt me nog steeds thuis vanuit Duitsland naar Nederland. Helaas soms met mankementen. Vanavond ook weer naar de garage :( Hele uitlaat is gescheurd bij mijn spruitstuk :roll:
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

mankementen kun je met elke auto krijgen, of et nu een citroen is, of een toyota, slijtage blijf je toch houden, de uitlaat die je nu hebt kan gebeuren ja, ligt er maar net aan hoe recent die pijp is, kapot gaat ie ooit toch wel, je kan dr straks iig weer even tegen :D

FoxHunter
AX Master
AX Master
Posts: 1308
Joined: SunApr11, 2004 12:26:47 PM
Location: Nieuwegein

Post by FoxHunter »

Hij was nieuw, maar met spanning gemonteerd. Hij is weer gelast, rondom. Kosten: 28 euro. Is nog wel te doen :lol:
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

Post Reply