Toyota Starlet

Moderators: Rock's, webmasters

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 830
Joined: SunJul27, 2003 2:15:57 PM
Location: Arnhem

Post by Eriks »

Annelies wrote:...maareh...denk dat er een heleboel mensen zijn die rond dat aantal kilometers per jaar rijden hoor...omaatjes...moeders..


Tja, en die mensen kunnen ook zo goed met een auto omgaan! Doe mij maar een die goed ingereden is.

Mijn AX ging steeds beter rijden toen ik hem steeds meer ging gebruiken. Nu rij ik weer wat minder vaak en ver en moet ik er steeds weer zuiniger op zijn. Goed warmrijden, dan pas gassen.

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Voor dat geld mag je bijna mijn AX wel kopen... :)

maar gelukkig cynisme... :P

Wil je pingelen? je brengt je ax naar de sloop? of ruil je em in... Mocht je niks inruilen zowiezo 10% korting.. Dat is meest gedane zaak bij auto. Nieuwe APK op de dag van aankoop..

En een beurt, als die niet recent is geweest...

Annelies
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 199
Joined: ThuJun03, 2004 12:37:42 PM
Location: Ens, Noordoostpolder

Post by Annelies »

Met toch wel een beetje pijn in m'n hart is het moment daar..
Morgen ga ik waarschijnlijk mn nieuwe auto ophalen..
Het is een Starslet 1.3 GXi geworden..
Zegt mij niet zo heeeel veel maar goed....hahaha

Pijn in mn hart omdat de ax het al een paar dagen achter elkaar gewoon doet.. :evil:
:wave
Mn eerste auto: een AX. Oude liefde roest niet!! Nee, roesten niet..maar rijden..ho maar :wink:

Eric
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 463
Joined: TueJun17, 2003 8:27:35 PM
Location: Alkmaar
Contact:

Post by Eric »

beetje afdingen bij fast eddy, 500 euro erbij sparen,
en je had de coolste ax gehad van nederland....

na ja, ieder zn ding
ik heb iets tegen japanse techniek.
9 jaar oud en 3000+ euro voor een compacte minnie auto is echt teveel,
lijkt me.

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Leest ik daar starSLET ? :shock: ......... we hebben hier echt een foute lerares !.......... is het een nieuw modelletje geworden ?
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

een toyota... :shock:

tjah...

voor 3000 euro + kan ik genoeg ander leuk spul wat nog nieuwer is ook opnoemen..
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

Annelies wrote:Met toch wel een beetje pijn in m'n hart is het moment daar..
Morgen ga ik waarschijnlijk mn nieuwe auto ophalen..
Het is een Starslet 1.3 GXi geworden..
Zegt mij niet zo heeeel veel maar goed....hahaha

Pijn in mn hart omdat de AX het al een paar dagen achter elkaar gewoon doet.. :evil:



Veel suc6 met je Starlet

Maar we hopen met zijn allen dat je het hier gezellig terug blijft komen.
Ik wel in ieder geval
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Handjes
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 421
Joined: WedNov19, 2003 11:58:21 PM

Post by Handjes »

Joost wrote:Maar we hopen met zijn allen dat je het hier gezellig terug blijft komen.
Ik wel in ieder geval

Ja, en niet gaan zeuren dat het onderhoud 3 x zo duur is ;).

Annelies
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 199
Joined: ThuJun03, 2004 12:37:42 PM
Location: Ens, Noordoostpolder

Post by Annelies »

*zucht* :?
:wave
Mn eerste auto: een AX. Oude liefde roest niet!! Nee, roesten niet..maar rijden..ho maar :wink:

Handjes
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 421
Joined: WedNov19, 2003 11:58:21 PM

Post by Handjes »

Annelies wrote:*zucht* :?

Ja, jij snapt niet dat wij het niet snappen dat jij het niet snapt ;).
Ik wil je wel veel plezier wensen met de Starlet, maar dat kan ik gewoon niet.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

ik wel hoor! :)

veel plezier met je sletje liesje!
Image

Annelies
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 199
Joined: ThuJun03, 2004 12:37:42 PM
Location: Ens, Noordoostpolder

Post by Annelies »

Handjes wrote:
Annelies wrote:*zucht* :?

Ja, jij snapt niet dat wij het niet snappen dat jij het niet snapt ;).
Ik wil je wel veel plezier wensen met de Starlet, maar dat kan ik gewoon niet.


Dan doe je dat niet...ook goed...Gelukkig zijn er ook mensen die dat wel gewoon kunnen...(marc, joost...)
Maar om dan maar flauwe opmerkingen te blijven posten.. :?
:wave
Mn eerste auto: een AX. Oude liefde roest niet!! Nee, roesten niet..maar rijden..ho maar :wink:

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

Annelies wrote:
Handjes wrote:
Annelies wrote:*zucht* :?

Ja, jij snapt niet dat wij het niet snappen dat jij het niet snapt ;).
Ik wil je wel veel plezier wensen met de Starlet, maar dat kan ik gewoon niet.


Dan doe je dat niet...ook goed...Gelukkig zijn er ook mensen die dat wel gewoon kunnen...(marc, joost...)
Maar om dan maar flauwe opmerkingen te blijven posten.. :?


tsja, mij maakt et persoonlijk ook niet uit waar ik in rijd, ik ben gewoon goedkoop tegen een AX diesel aangelopen waarmee ik goedkoop rijden kan, voor hetzelfde geld was het een civicje geweest, of een toyota corollaatje, aangezien ze hier thuis allemaal japans rijden.

De AX is mn eerste autootje, maar dat wil niet zeggen dat ik perse alles dat geen citroen is af ga lopen zeiken omdat et geen AX is. Feit is dat toyota gewoon de meest betrouwbare auto's maakt op het moment.

Dus iig veel rijplezier gewenst met je starletje, en mochten dr onverhoopt problemen zijn, dan weet ik wel zeker dat dr hier ook wel mensen zijn die daarbij ook advies kunnen, en willen geven.

Handjes
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 421
Joined: WedNov19, 2003 11:58:21 PM

Post by Handjes »

Annelies wrote:Dan doe je dat niet...ook goed...Gelukkig zijn er ook mensen die dat wel gewoon kunnen...(marc, joost...)
Maar om dan maar flauwe opmerkingen te blijven posten.. :?

Natuurlijk wens ik je veel plezier! Ik ben echter een citrofiel en voor mij is er wel degelijk onderscheid in de ene wagen of de andere. Dat betekent niet dat bijvoorbeeld een Starlet slecht is. Alleen zou IK er geen plezier aan kunnen beleven (ik heb laatst zelfs een gratis Corolla geweigerd). Dus is dat moeilijk iemand anders toe te wensen ;). Ik durf zelfs de stelling aan dat de AX en de Starlet wel twee uitersten zijn qua karakter in deze klasse. Op verschillend gebied...

Maar ach, momenteel worden er kleine nieuwe soort AXjes en Starletjes geproduceerd in Tjechie in een nieuwe gemeenschappelijke (!) fabriek van PSA en Toyota. Dus ze hebben elkaar dan toch gevonden. Ze gaan heten: C1, 107 en Aygo.
Last edited by Handjes on TueOct19, 2004 11:57:59 PM, edited 1 time in total.

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

het is net wat handjes zegt..

het zal een beste auto zijn .. maar ja voor een jong iemand vind ik het toch niet echt een auto ( mijn oma rijd starlet automaat ) , en zeker niet voor zo veel geld.. zou ik toch voor wat anders gaan maar ja als jij gelukkig bent.. have fun ..
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

IceByte
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2115
Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
Location: Den Ham (OV)
Contact:

Post by IceByte »

TTF wrote:het is net wat handjes zegt..

het zal een beste auto zijn .. maar ja voor een jong iemand vind ik het toch niet echt een auto ( mijn oma rijd starlet automaat ) , en zeker niet voor zo veel geld.. zou ik toch voor wat anders gaan maar ja als jij gelukkig bent.. have fun ..


toyotaatjes, nissan en bv honda's blijven ze nu eenmaal meer geld voor vragen dan een AX'je. Jij vind het misschien geen auto voor een jong iemand, maar Annelies is dr hardstikke blij mee, en dan vind ik et nu niet echt vriendelijk om dan te zeggen: ik zou je wel veel plezier willen wensen, maar dat kan ik gewoon niet. Het lijkt er een beetje op dat er bij sommigen sprake is van tunnelvisie, citroen is goed, en al het andere is slecht(er). Ik heb zoiets van: reageer dan niet, ipv zo'n reactie te geven (maar wie ben ik).

Kakelbont
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2744
Joined: WedJan28, 2004 1:33:23 PM
Location: Fijnaart (West Brabant)
Contact:

Post by Kakelbont »

Handjes wrote:.

Maar ach, momenteel worden er kleine nieuwe soort AXjes en Starletjes geproduceerd in Tjechie in een nieuwe gemeenschappelijke (!) fabriek van PSA en Toyota. Dus ze hebben elkaar dan toch gevonden. Ze gaan heten: C1, 107 en Aygo.


Meer info:

Toyota's nieuwe kleintje heet Aygo


door onze redactie

PARIJS - De nieuwe kleine Toyota, die onder de Yaris in het programma gaat verschijnen, krijgt de naam Aygo. De wat ongebruikelijke benaming is een frivole woordspeling op het Engelse ?I go? is. Hoe de nieuwkomer er uit gaat zien, is nog niet bekend. Toyota stelt in de eerste helft van volgend jaar de nieuwkomer voor.


De Aygo is de Toyota-versie in de drieluik met Citroën en Peugeot. De drie automerken besloten enkele jaren geleden om een nieuw, klein en betaalbaar model gezamenlijk te ontwikkelen en produceren. Voor het samenwerkingsverband is een compleet nieuwe fabriek in het Tsjechische Kolin neergezet. Daar moeten op jaarbasis 300.000 stuks van de drie kleine auto?s van de band rollen. De productie wordt precies in drie?n verdeeld.

Peugeot zal zijn model waarschijnlijk 107 noemen. De Citro?n-derivaat komt als C1 op de markt. Daarvoor hebben de Fransen de enige tijd geleden al de naamsrechten van BMW overgenomen, die de letter/cijfer-combinatie voor een motorfiets gebruikte.
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)

User avatar
Joris
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2018
Joined: TueAug12, 2003 12:51:05 AM
Location: Heerenveen (Friesland)
Contact:

Post by Joris »

Hee Annelies veel plezier gewenst met je Starlet hoor 8)
hoop dat je met deze auto meer geluk zult hebben.
Blijf je wel gewoon hier spammen >?
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79

Handjes
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 421
Joined: WedNov19, 2003 11:58:21 PM

Post by Handjes »

IceByte wrote:en dan vind ik et nu niet echt vriendelijk om dan te zeggen: ik zou je wel veel plezier willen wensen, maar dat kan ik gewoon niet. Het lijkt er een beetje op dat er bij sommigen sprake is van tunnelvisie, Citroën is goed, en al het andere is slecht(er). Ik heb zoiets van: reageer dan niet, ipv zo'n reactie te geven (maar wie ben ik).

Als je nou even verder leest dan zie je dat ik nog meer heb geschreven. Daar schreef ik o.a. dat een starlet een goede auto is.
We hebben het hier wel over starlets op het AX forum overigens... Dus discussieren over AX versus starlet lijkt mij prima.

Handjes
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 421
Joined: WedNov19, 2003 11:58:21 PM

Post by Handjes »

De Aygo is de Toyota-versie in de drieluik met Citroën en Peugeot.

Peugeot zal zijn model waarschijnlijk 107 noemen. De Citro?n-derivaat komt als C1 op de markt. Daarvoor hebben de Fransen de enige tijd geleden al de naamsrechten van BMW overgenomen, die de letter/cijfer-combinatie voor een motorfiets gebruikte.

Denk hierbij aan echt kleine wagentjes a la Alto.
Image
Image

Post Reply