Dikke Kadett Sedan!
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX driver
- Posts: 36
- Joined: SatOct29, 2005 7:49:42 PM
- Location: Oosterwolde
-
- AX super weirdo
- Posts: 4657
- Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
- Location: Hardinxveld-Giessendam
- Contact:
Drake wrote:Het heeft wel wat, voorkant vind ik erg netjes, hijs is niet overdone ofzo. Maar ik blijft tobben met wielkasten achter, het is nu net een AX met rechte wielkasten, nouja je snapt wat ik bedoel, die moeten rond, verder is hij erg netjes voor een kadett sedan.Wist trouwens niet dat die dingen nog een best leuk dashboard hadden, dacht dat alleen de gsi een digidash had. oja velgen
Dashboard is niet standaard. Hij heeft een ander dashboard ingebouwd met kadett-digidash. Momenteel zit er een vectra-digitaal dashboard in, wat zwaar zeldzaam is!

Freude am Fahren.
-
- AX liefhebber
- Posts: 403
- Joined: TueJan20, 2004 8:24:12 PM
- Location: vlijmen
- Contact:
Maat van mij heeft opel manta, met 2 liter 16 v, ook uit calibra. Nieuwe, grotere turbo gekocht.. Geloof ongeveer 315 PK wat hij eruit trekt (alles gereviseerd en weet ik het wat allemaal)...
Zijn broer heeftdigi dashbord in de Opel Senator 3 liter 24 V... Is wel heel erg dik zo'n digitaal ding. Vind ze mooier dan de modernere van nu!
De auto zelf, moet hem denk ik eerst gespoten zien
Maar de velgen die er nu onder zitten, zonde 
Zijn broer heeftdigi dashbord in de Opel Senator 3 liter 24 V... Is wel heel erg dik zo'n digitaal ding. Vind ze mooier dan de modernere van nu!
De auto zelf, moet hem denk ik eerst gespoten zien


Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
-
- AX liefhebber
- Posts: 403
- Joined: TueJan20, 2004 8:24:12 PM
- Location: vlijmen
- Contact:
master-arnie wrote:jeffrey van dal wrote:hoes0 de mooiste van nederland danbeetje hoge dunk
Ik zei dat hij dat zou zijn als hij gespoten was. Nu staat hij nog helemaal in de spuitplamuur. En er is maar 1 zo'n sedan in NL hoor. Voor de rest zijn het allemaal van die GSItjes enzo...
is er maar 1tje die zo nog rond rijd, ik heb er in waalwijk ook 1tje zien rijden en die was gruwelijk
Dat digidash heeft hij toen van mij gekocht, zeldzaam zijn ze niet. Heb er ondertussen al 3 verkocht
.
Maar mooiste van NL is kwestie van smaak, hij is goed bezig verder maar het blijft een sedan. Dikke duitste stijl is veel mooier dan een bak vol polyester.
Hoop wel dat hij hem snel af hebt, hij is er al zeker een jaar of 2 als het niet meer is mee bezig.

Maar mooiste van NL is kwestie van smaak, hij is goed bezig verder maar het blijft een sedan. Dikke duitste stijl is veel mooier dan een bak vol polyester.
Hoop wel dat hij hem snel af hebt, hij is er al zeker een jaar of 2 als het niet meer is mee bezig.

My Cars <98>.
Henri106 wrote:Hoop wel dat hij hem snel af hebt, hij is er al zeker een jaar of 2 als het niet meer is mee bezig.
Als je iets goeds wilt, zal er vaak heel wat tijd in gaan zitten. Zo ook met dit, mag ik aannemen

Dit is een van zulke projecten wat je gewoon niet wil overhaasten. Je snijdt jezelf alleen maar in de vingers als je dat wel doet

Zou et zelf leuk vinden als hij eindelijk klaar is, maar of dat nou morgen is of over een half jaar. Maakt mij nie zoveel uit. Zolang hij maar klaar is en dan ook nog es in elkaar blijft zitten

-
- AX super weirdo
- Posts: 4657
- Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
- Location: Hardinxveld-Giessendam
- Contact:
Henri106 wrote:Dat digidash heeft hij toen van mij gekocht, zeldzaam zijn ze niet. Heb er ondertussen al 3 verkocht.
Maar mooiste van NL is kwestie van smaak, hij is goed bezig verder maar het blijft een sedan. Dikke duitste stijl is veel mooier dan een bak vol polyester.
Hoop wel dat hij hem snel af hebt, hij is er al zeker een jaar of 2 als het niet meer is mee bezig.
Aha kijk aan, tja hij zegt altijd da thij er zo moeilijk aan kon komen en hem zo weer dik zou kunnen verkopen.
Hij is er idd al tijd mee bezig, maar gaat wel iedere keer vooruit. Op het spuiten na dan

Freude am Fahren.
Re: Respect! Dikke Kadett Sedan!
ik denk dat er hier een hoop zitten die nog nooit in de tuning-wereld zijn gestapt (sorry jongens, jullie gti's met standaard bodykitje reken ik hier dus ook niet onder. je hebt 2 soorten tuners: de echte tuners, en de tjoeners, ookwel auto5-tuners genoemd in belgi?. tot die laatste behoren de sjonnies, en wil ik verder ook niet opin gaan. maar eens je eens kijkt naar de eerste categorie, tuners in hart en nieren dus, dan ga je iets helemaal anders zien. daar gaan ze ni lachen met nen Citroën (zitten genoeg saxo's, xara's en xantia's tussen), daar heeft men echt bewondering voor een auto en het werk dat er aan gedaan is.
ik las hier op de eerste pagina dit:
das echt een vooroordeel, en toegegeven, er zijn veel sjonnies! maar t zijn ook die zelfde sjonnies die de ?chte tuning-scene kapotmaken, want t zijn zij die er voor zorgen dat de onwetende mens zulk beeld krijgt van de tuners, en dit haat ik ten gronde!!!!!
ik heb dus absoluut respect voor t werk, en hoewel ook geen opel-fan, zelfs respect voor de wagen, want t zijn heerlijke bakken. heb er thuis genoeg in gezeten, meegereden, en occasioneel mee gereden op priv?-terrein. opel zijn niet de beste wagens. veel roest vooral, en daarom zie je ze ook niet veel meer, maar een AX is evengoed een roestbak, een ford transit ook. ik wil nog wel eens een AXgti zien sprinten tegen een opel omega diesel, met injectie.... byebye AX, mag je zeker van zijn! mijn broer heeft er genoeg naar huis gereden, en dat was dan nog in een afgematte break....
enfin, ik haat vooroordelen om ff in t kort samen te vatten.
ik las hier op de eerste pagina dit:
waarmee "Handjes" dus denk ik wil zeggen: "ik wil het ni kennen ook, want zijn allemaal mislukte sjonnies en thoenerkes."Handjes wrote:Ik ken het wereldje (gelukkig) niet,...
das echt een vooroordeel, en toegegeven, er zijn veel sjonnies! maar t zijn ook die zelfde sjonnies die de ?chte tuning-scene kapotmaken, want t zijn zij die er voor zorgen dat de onwetende mens zulk beeld krijgt van de tuners, en dit haat ik ten gronde!!!!!
ik heb dus absoluut respect voor t werk, en hoewel ook geen opel-fan, zelfs respect voor de wagen, want t zijn heerlijke bakken. heb er thuis genoeg in gezeten, meegereden, en occasioneel mee gereden op priv?-terrein. opel zijn niet de beste wagens. veel roest vooral, en daarom zie je ze ook niet veel meer, maar een AX is evengoed een roestbak, een ford transit ook. ik wil nog wel eens een AXgti zien sprinten tegen een opel omega diesel, met injectie.... byebye AX, mag je zeker van zijn! mijn broer heeft er genoeg naar huis gereden, en dat was dan nog in een afgematte break....
enfin, ik haat vooroordelen om ff in t kort samen te vatten.
hhahahahahaha
ik heb ook wel eens een ax GT naar huis gereden met me mazda destijds (had maar een paar kleine aanpassingen (powerboostvalve, bougies luchtfilter, katvervanger, bougiekabels, en dergelijke dingetjes)
t gaat er volgens mij ook sterk om WIE er in een auto rijdt:P
me vader rijdt er met zn 170 pk geen ax met 50 pk af hoor
(geintje)
ik heb ook wel eens een ax GT naar huis gereden met me mazda destijds (had maar een paar kleine aanpassingen (powerboostvalve, bougies luchtfilter, katvervanger, bougiekabels, en dergelijke dingetjes)
t gaat er volgens mij ook sterk om WIE er in een auto rijdt:P
me vader rijdt er met zn 170 pk geen ax met 50 pk af hoor




blaffende woofers bijten niet 

Dat is zeker waar. Ik reed in een saxo 1.1 (bloemetjes en vlinders uit de uitlaat) een vriend van me die in mijn auto reed compleet zoek. Totdat we een stuk rechte weg tegen kwamen. Dan is het toch wel heel vet dat dat ding zo enorm snel dichterbij komt vanuit het niets. Uiteraard met bijpassend toerental en geluid 

Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
@X-Tronic, er zijn hier op de club ook veel mensen die een auto het liefst origineel zien en niet houden van compleet verbouwde auto-tjes, hoe mooi gedaan ook, en liever hun geld steken in een goed onderstel en blokje.
Als je bijvoorbeeld een golf of polo-tje rijdt moet je haast wel tunen met autostyle bumpers etc. (of het wel heel mooi aanpakken) als je je wilt onderscheiden van de andere 30 VW-rijders uit de straat. Met een ax hoeft dat niet.
Als je bijvoorbeeld een golf of polo-tje rijdt moet je haast wel tunen met autostyle bumpers etc. (of het wel heel mooi aanpakken) als je je wilt onderscheiden van de andere 30 VW-rijders uit de straat. Met een ax hoeft dat niet.

Browny wrote:@X-Tronic, er zijn hier op de club ook veel mensen die een auto het liefst origineel zien en niet houden van compleet verbouwde auto-tjes, hoe mooi gedaan ook, en liever hun geld steken in een goed onderstel en blokje.
Als je bijvoorbeeld een golf of polo-tje rijdt moet je haast wel tunen met autostyle bumpers etc. (of het wel heel mooi aanpakken) als je je wilt onderscheiden van de andere 30 VW-rijders uit de straat. Met een AX hoeft dat niet.
tunen hoeft ook niet extreem te zijn. ik heb genoeg mooie wagens gezien die maar heel licht getuned zijn. al is het maar een speciale lak en een kleine onopvallende bodykit, of zelfs gewoon andre velgen.
voorbeeldje:http://images.google.be/imgres?imgurl=h ... D%26sa%3DN
links boven (die kadett)
zo eenvoudig kan het zijn, en is toch mooi en strak.