bel of sms je wel eens achter het stuur?

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

bel of sms je wel eens achter het stuur?

Post by MBa@NL »

Dan moet je zeker eens dit filmpje bekijken... dat doet je de volgende keer wel twee keer nadenken of je dat onbelangrijke telefoontje nou wel of niet opneemt of dat je dat ene zinloze sms'je wel of niet even snel beantwoordt...

Ook al is het hele verhaal in scene gezet de beelden kunnen hard aankomen en is niet echt geschikt als familiefilm met een bak popcorn zoals dat bij een gemiddelde walt-disney film gaat ;)

KLIK

en voor degene die hierna nog steeds handheld bellen die mogen van geluk spreken als ze steeds met €150,- boete wegkomen, er zijn ultiemere prijzen in de vorm van 6 plankjes bijvoorbeeld ;)

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

en anders is het nog duur klik
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

MrBBQ
AX Master
AX Master
Posts: 1909
Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
Location: Haarlem // Zandvoort
Contact:

ja je hebt gelijkt

Post by MrBBQ »

Hellaas wordt er nog steeds teveel gebeld of gesmst achter het stuur, waar onder ik zelf ook ja ik ontken het ook niet.
Heb nu het filmpje 2 keer bekeken, het blijft een gruwelijk ongeluk...ja wat moet ik nog meer zeggen. ( geen riemen om enz.enz.)

Gr MrBBQ
Saxo style is sexy style....

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

Joost wrote:en anders is het nog duur klik
mja, ik zag dat bericht ook, maar die anderhalf ton is dus echt niet te wijten aan dat smsje (dat is maar 180 euro ofzo :) )

Johannus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2000
Joined: SunJun07, 2009 5:24:50 PM
Location: Eindhoven
Contact:

Post by Johannus »

Verschrikkelijk filmpje, dan ga je toch nog wel een keer extra nadenken over rijgedrag e.d. als je weer in de auto stapt...

Zoiets wens je niemand toe!
Image Image

Punaxio
AX Master
AX Master
Posts: 1515
Joined: WedFeb25, 2009 11:37:56 PM
Location: Emmen
Contact:

Post by Punaxio »

Had hem gisteren ook bekeken en eerlijk gezegd wel met afschuw.
Grijpt wel erg aan en ben nu nog meer overtuigd van het feit dat telefoon gebruiken tijdens het rijden erg gevaarlijk is.

Fietspomp
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 372
Joined: MonAug21, 2006 7:33:45 PM
Location: Vlissingen

Post by Fietspomp »

Hmm, als ik achter het stuur SMS doe ik dat blind, ik ken m'n telefoon en woordenboek zo goed dat ik dat gewoon doe terwijl ik op de weg let.

Alles kan je afleiden, radio instellen, cd wisselen, om nog maar te zwijgen van die $#%$@%**-navigatie apparaten....

Maar goed, er zijn genoeg mensen die dus geen 2 dingen tegelijkertijd kunnen, ik weet ook dat het beter is als je alles van tevoren doet en dan pas gaat rijden, maar dit zit er soms niet in.

Als ik passagiers heb laat ik die wel bellen/smsen/radio bedienen/weet ik veel wat. Dat vind ik het domme van dit filmpje, 3 vrouwen (niet lullig tegen vrouwen bedoeld) die alle3 niet opletten..... Net echt.....
Image

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

Fietspomp wrote:Hmm, als ik achter het stuur SMS doe ik dat blind, ik ken m'n telefoon en woordenboek zo goed dat ik dat gewoon doe terwijl ik op de weg let.
vandaar dat ik al die vieze smsjes gericht aan Julia ontving laatst. :twisted:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

v.andriessen
AX Master
AX Master
Posts: 1733
Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
Location: Rotterdam
Contact:

Post by v.andriessen »

lekker voorbeeld.... drie domme engelse trutten die de autospiegels gebruiken als make-up speigel.
Ook nog met z'n drieën naar het sms bericht kijken in plaats van op de weg. Achterin geen gordel om omdat ze zo nodig wil zien wat er gesmst wordt. En als klapper op de vuurpijl volledig hysterisch worden als je ziet wat het hebt aangericht.

Ik rijd nu een aantal maanden met een bluetooth radio, geniaal!! Kan er ook nog mp3 mee afspelen en dan de telefoon met de radio bedienen. Ik wil nooit meer anders.
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.

Post Reply