SPRINTJE op een rustige zondag

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

SPRINTJE op een rustige zondag

Post by Netheo »

vandaag iets leuks meegemaakt :D
ik en men vriendin gingen een wandeltochtje maken met onze hond in een park naast de autosnelweg.

Als we besloten om terug naar huis te gaan en bijna aan de uitgang waren hoorden we ineens het geschal van een motor die tege de refflimiter wordt geduwd. Ik snel naar buiten en zie nog net een nissan en golf 1 wegspurten met een heerlijke sprintsound. :) echt gezellig hé zo op een lang recht stuk naast de A12 op een zondagnamiddag.

We keken elkaar aan en vroegen ons af of ze nog zouden terugkomen. ff gewacht maar niets meer te zien. We laden diesel (zo heet de hond 8) ) in en rijden weg. Net als we de parking verlaten draaien de speeders weer het asvalt op. En wat doe je dan als vrouw (jaja men vriendin reed)achter het stuur van een ax GT zonder sprintervaring, TUURLIJK er gewoon gaan achterstaan. Enig nadeel, de ax was overbevolkt en ze miste dan nog eens de tweede versnelling, maar we hebben alles gefilmd :twisted:
Image
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

Volgens mij mag je het sowieso vergeten met een 1.4i :P Dergelijke sprintjes roepen wel herinneringen op =)

Netheo's_Charly
AX Starter
AX Starter
Posts: 11
Joined: SatOct06, 2007 7:02:11 PM
Location: Humbeek België

Post by Netheo's_Charly »

citrofenwick wrote:Volgens mij mag je het sowieso vergeten met een 1.4i :P Dergelijke sprintjes roepen wel herinneringen op =)
zo goed gingen ze nu ook weer niet hoor :D
My AX powered by Netheo

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Ondertiteling zou niet misstaan ;)

Maar wel leuk. Ben zelf ook niet vies van een sprintje op een overzichtelijke weg op een rustige dag.

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

Popmart wrote:Ondertiteling zou niet misstaan ;)
ach ja, plat wolvertems :shock: :shock: :shock:
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Post Reply