iets met vierwielaaandrijving en overdreven, belachelijk veel te veel vermogen. Dit is vet. Kwijldoekjes bij de hand houden
http://video.kenblockracing.com/flash/s ... or=FFFFFF&
later als ik groot ben wil ik ook ...........
Moderators: Rock's, webmasters
later als ik groot ben wil ik ook ...........
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
ik blijf het toch dapper vinden dat hij met ik schat 180km/h die impreza bijna achterstevoren gooit helemaal aan het begin.q01z wrote:damn, die kan best rijden
paar kleine foutjes, maar dat kan je m ook niet echt kwalijk nemen met deze rijstijl
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
joost joost joost. jij als voorzitter kan zulke dingen natuurlijk niet in de mond nemen he.Joost wrote:het lijkt me echt fantastisch om zo eens over de openbare weg te raggen.
Maar ik denk dat joost wel eens zo over de openbare weg zou willen rondraggen. hahahaha. denk stiekum toch dat je veel goedkeurende blikken krijgt

nah, of zo precies hij om dat paaltje draait rond 3:00.. en die arme man op die Segway..denny wrote:ik blijf het toch dapper vinden dat hij met ik schat 180km/h die impreza bijna achterstevoren gooit helemaal aan het begin.q01z wrote:damn, die kan best rijden
paar kleine foutjes, maar dat kan je m ook niet echt kwalijk nemen met deze rijstijl