me laptop draaid nu op volle toeren om de film om te zetten.

ik sla 'm eerst op in AVI. (edit, deze is af, 6 gB groot, 29:57 minuten.)
vervolgens in MPEG2. (is nog bezig)
owja ik wil nog wat dingen melden:
-autorijden en filmen gaat niet samen.
-er zitten nog wat shake-stukjes in, maar dat kon ik helaas niet voorkomen, ik heb door de hele film een smoother gegooid, die zou het shaken al een aardig stuk gereduceerd moeten hebben.
-volgende tour-rit gaat er een camera-man/vrouw mee.

-verder heb ik er van gebakken wat ik er van kon bakken.
-een soort van intro en outro is er niet echt van gekomen, meer een mooie inloop en uitloop, zodat het niet 'spontaan' begint en eindigd.
-ook heb ik geen mooie overloop-stukjes erin geplakt, want dan zou de film alleen maar langer worden, ik heb gewoon alle slechte stukjes weggeknipt.
-en ja hou je mond, jimmy Hendrix is goeie muziek

en dank aan Cyberlink Powerdirector 5.0 en het toeval dat ik 4 nachtdiensten had om het programma te leren kennen, de filmbestanden te bewerken, en de film te voltooien.

de film gaat vandaag nog online, zo tegen de middag als ik wakker ben.
de versie in AVI is de kwaliteit wat minder van, omzetten duurde ruim anderhalf tot 2 uur.

de film in Mpeg2 zou de kwaliteit beter van moeten zijn, maar audio minder, maar dat is geen punt, want de audio uit de film heb ik toch vervangen voor wat goeie nummers van Jimmy Hendrix !
nu is het de bedoeling dat ik de Mpeg2 variant ga uploaden,
(hier op het forum, pagina is al beschikbaar gesteld door Joost)
aangezien de Mpeg2variant van betere kwaliteit is, de film duurt ruim 30 minuten.