Waarom zet je niet een tweede 1.4 D achterin?
P.

Moderators: Rock's, webmasters
Hahah, ja klopt, ik klets ook maar watPeterM wrote:denk niet dat je met een tweede motor achterin meteen twee maal zoveel brandstof verbruikt want massa en wrijving nemen niet zo veel toe. Hoogstens de extra radiateur op je dak dan die wat wind vangt. wel 100pk en 164 nm koppel
P
Tussenbak? Gewoon op de 2cv Sahara manier, blokje voorin voor de voorwielen en blokje achterin voor de achterwielen.kakanox wrote:Hahah, ja klopt, ik klets ook maar watPeterM wrote:denk niet dat je met een tweede motor achterin meteen twee maal zoveel brandstof verbruikt want massa en wrijving nemen niet zo veel toe. Hoogstens de extra radiateur op je dak dan die wat wind vangt. wel 100pk en 164 nm koppel
P
Maarrem, verwacht dat de massa wel minstens 200 kg omhoog gaat met een soort tussenbak-oplossing, extra aandrijfassen, enz.
En dat om een gezonde GTI net bij te kunnen houden... Misschien beter een 2.7 V6 HDI op de achterbank bouwen
zwaar gok ik..kakanox wrote: vraag me alleen af hoe een AX-carrosserie twee motoren vindt
Haha, je brengt PeterM op idee?n.. vraag me af wat ze ervan vinden bij de RDWq01z wrote:zwaar gok ik..kakanox wrote: vraag me alleen af hoe een AX-carrosserie twee motoren vindt
jij hebt wel vaker een motorblok achterin gehad toch? nou dan weet je net als ik dat de vering daar niet voor gemaakt is
mijn idee nog altijd: zaag een AX of saxo front eraf, monteer dat omgedraait achter de voorstoelen. zorg dat het niet meer kan sturen.. klaar