De auto van de webmaster van www.axownersclub.com :)
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX liefhebber
- Posts: 158
- Joined: ThuJun12, 2003 9:53:28 PM
- Location: Dendermonde, Beeeelgie !!!!
- Contact:
kan het nog ultiemer
saxo 16v + musketier uitlaat + open luchtfilter = nog steeds en prima wekker voor de hele buurt
www.saxoclubvlaanderen.tk
www.saxoclubvlaanderen.tk
-
- AX Master
- Posts: 1179
- Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
- Location: 's Hertogenbosch
-
- AX liefhebber
- Posts: 403
- Joined: TueJan20, 2004 8:24:12 PM
- Location: vlijmen
- Contact:
ff een klein vraagje, t zijn natuurlijk wel te gekke voorlichten, maar waar zitten z'n knipperlichten ???
of zijn die kleine dingetjes in de zijspiegels genoeg in engeland ??
of zijn die kleine dingetjes in de zijspiegels genoeg in engeland ??
King for a day, Fool for a lifetime.
alles te koop...voor AX
06-20412458
foto's : Http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=707
alles te koop...voor AX
06-20412458
foto's : Http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=707
A couple more and a spec sheet
Engine Mods:
Peugeot 1.6 106 GTI 16 valve engine transplant,
Jenvey Throttle Bodies,
Pug-sport Rally Cams,
Re-mapped ECU,
Tiger 4' Tunable Exhaust,
Custom full stainless and decat exhaust,
Custom 4 branch manifold,
Peugeot 1.3 Rallye gear box,
Direct Port Zex Nitrous Kit (55hp shot),
NX Purge Kit ,
Carbon Fibre rocker cover,
Polished ECU and Battery Cover
Chassis
16 X 7 Mile Miglia T12 alloy wheels,
195/40/16 Continental tyres,
Citroen Saxo VTS 4 stud conversion,
Citroen Saxo VTS front and back brake discs and pads,
Citroen Saxo VTS rear axle,
Peugeot 106 GTI front struts,
Lowered 60mm,
FIA approved OMP full roll cage,
OMP strut brace
Bodywork
Honda Civic 92-95 denji angel eye headlights
Custom vent and extended bonnet
Cool Louvres
Blanked out and welded indicators
Smoothed tailgate
Re-located rear number plate
De-badged front and rear
DTM cup mirrors with integrated side repeaters
Full tinted windows
Saxo Cituning S3 Front bumper
Custom made steel wheel arches
Custom made steel side skirts
Custom made rear bumper
Smoothed out door locks
Clear rear clusters
Varad 3000 underbody LED lighting system
Interior:
Corbeau Forza vinyl bucket seats
Sabelt 3 point harnesses
Momo steering wheel
Momo competition pedal extensions
Momo gear knob
Momo leather gear gaitor
Quickshift rally floor mats
Pro + Tachometer gauge
Pro + Oil PSI gauge
Pro + Oil temp gauge
Pro + Water temp gauge
Pro + volt meter gauge
Pro + Vacum gauge
Ice:
None
Engine Mods:
Peugeot 1.6 106 GTI 16 valve engine transplant,
Jenvey Throttle Bodies,
Pug-sport Rally Cams,
Re-mapped ECU,
Tiger 4' Tunable Exhaust,
Custom full stainless and decat exhaust,
Custom 4 branch manifold,
Peugeot 1.3 Rallye gear box,
Direct Port Zex Nitrous Kit (55hp shot),
NX Purge Kit ,
Carbon Fibre rocker cover,
Polished ECU and Battery Cover
Chassis
16 X 7 Mile Miglia T12 alloy wheels,
195/40/16 Continental tyres,
Citroen Saxo VTS 4 stud conversion,
Citroen Saxo VTS front and back brake discs and pads,
Citroen Saxo VTS rear axle,
Peugeot 106 GTI front struts,
Lowered 60mm,
FIA approved OMP full roll cage,
OMP strut brace
Bodywork
Honda Civic 92-95 denji angel eye headlights
Custom vent and extended bonnet
Cool Louvres
Blanked out and welded indicators
Smoothed tailgate
Re-located rear number plate
De-badged front and rear
DTM cup mirrors with integrated side repeaters
Full tinted windows
Saxo Cituning S3 Front bumper
Custom made steel wheel arches
Custom made steel side skirts
Custom made rear bumper
Smoothed out door locks
Clear rear clusters
Varad 3000 underbody LED lighting system
Interior:
Corbeau Forza vinyl bucket seats
Sabelt 3 point harnesses
Momo steering wheel
Momo competition pedal extensions
Momo gear knob
Momo leather gear gaitor
Quickshift rally floor mats
Pro + Tachometer gauge
Pro + Oil PSI gauge
Pro + Oil temp gauge
Pro + Water temp gauge
Pro + volt meter gauge
Pro + Vacum gauge
Ice:
None
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
bekende spulletjes
Grappig om de beschrijving te lezen. ECU, bak en kooi komen me erg bekend voor. Hij zal met deze bak een barre hoeveelheid toeren maken want een 106 rally 1.3 bak met mijn 1.6 8v gaat al naar de 7700 in z'n 5.
wel een raar gezicht al die net scheve delen, vraag me af of het ding niet gewoon uit elkaar getrokken wordt, heb al eens een losgescheurd binnenscherm gezien.
P.
wel een raar gezicht al die net scheve delen, vraag me af of het ding niet gewoon uit elkaar getrokken wordt, heb al eens een losgescheurd binnenscherm gezien.
P.
-
- AX super weirdo
- Posts: 4657
- Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
- Location: Hardinxveld-Giessendam
- Contact:
wel een raar gezicht al die net scheve delen, vraag me af of het ding niet gewoon uit elkaar getrokken wordt, heb al eens een losgescheurd binnenscherm gezien
Precies! Ik had het hier al vaker gezegd, maar je ziet overal fouten in de auto zitten en dat is jammer. Kijk alleen al naar de motorkap en de koplampen..... En de deuren!
Freude am Fahren.
jeffrey van dal wrote:k wil; niej lullig doen maar de moterkap sluit ook niej optimaal
master-arnie wrote:wel een raar gezicht al die net scheve delen, vraag me af of het ding niet gewoon uit elkaar getrokken wordt, heb al eens een losgescheurd binnenscherm gezien
Precies! Ik had het hier al vaker gezegd, maar je ziet overal fouten in de auto zitten en dat is jammer. Kijk alleen al naar de motorkap en de koplampen..... En de deuren!
volgens mij toch aardig strak
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio