Ik heb in de ax gti cup tijd nog eens geprobeerd om bij philips die rode zonneband stickers te krijgen. Ze waren toen op en zouden mij er een sturen al ze bijgemaakt waren. Nooit meer iets gehoord natuurlijk. Weet iemand anders misschien hoe aan die dingen komt !
Leuk, heb nog het nodige gesleuteld aan die blauw gele GTI's. Waren na een paar jaar meestal wel uit een auto of 5 opgebouwd maar dat mocht de pret niet drukken.
Als ik me goed herinner, achter vier tandjes en voor tegen de 12 centimeter. mijn wit/groene heb ik indertijd achter op cup hoogte gezet en voor ietsje hoger om toch nog over drempels enz. heen te kunnen komen. Vering en schokbrekers zijn natuurlijk spijkerhard in zo'n apparaat en door de 180 brede slicks op 13" lopen ze niet al te snel aan.
PeterM wrote:Als ik me goed herinner, achter vier tandjes en voor tegen de 12 centimeter. mijn wit/groene heb ik indertijd achter op cup hoogte gezet en voor ietsje hoger om toch nog over drempels enz. heen te kunnen komen. Vering en schokbrekers zijn natuurlijk spijkerhard in zo'n apparaat en door de 180 brede slicks op 13" lopen ze niet al te snel aan.
Geloof me Marc dat wil je niet. Tenzij je altijd oprijplaten wilt hebben voor opritten enzo.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Hydropneumatische vering van een BX er onder bouwen dan kan je net zo veel spelen met de hoogte als je zelf wilt. Is zelfs stug te krijgen door bollen van een activa er op te zetten (erg kleine gaatjes voor de olie de bol in en uit)
PeterM wrote:Hydropneumatische vering van een BX er onder bouwen dan kan je net zo veel spelen met de hoogte als je zelf wilt. Is zelfs stug te krijgen door bollen van een activa er op te zetten (erg kleine gaatjes voor de olie de bol in en uit)
Leuk experiment toch?
P.
mmm zeker leuk idee.. is airride dan niet goedkoper?
eerst maar eens huidige wegligging+remmerij verbeteren.. dan ander blok.. dan verder denken
hier in Ehv. heeft er nog een kerel zo'n setje voorpoten te koop van zo'n cup ax. houdt er wel rekenning mee dat die echt LAAG zijn, poten zijn echt veel korter dan de orginele.
grtz.
PEEER wrote:hier in Ehv. heeft er nog een kerel zo'n setje voorpoten te koop van zo'n cup AX. houdt er wel rekenning mee dat die echt LAAG zijn, poten zijn echt veel korter dan de orginele. grtz.
peter
ey peeeeeeeeeer
ik woon ook in eindhoven.. heb je enig idee wat die ongein moet kosten?