Deze kwam ik net tegen in Live for Speed, erg veel AX invloeden, alleen iets rondere afwerking

Moderators: Rock's, webmasters
Zo te merken heb je de demo nog niet eens geprobeerd of het moet al weer "gratis".JPG-slalom-racing wrote:Waar vind ik de kraak voor PC?
Ik had de demo inderdaad nog niet geprobeerdMBa@NL wrote:Het lijkt qua basis meer een kruising tussen van een van de oude generaties Seat Ibiza en Suzuki Swift. Alleen de achterlichten en eigenlijk de hele achterkant kan ik niet plaatsen...
Zo te merken heb je de demo nog niet eens geprobeerd of het moet al weer "gratis".JPG-slalom-racing wrote:Waar vind ik de kraak voor PC?Als je het geld er niet voor over hebt - net als ik in het geval van dit spel - dan zijn er nog genoeg alternatieven die goedkoper en soms zelfs echt gratis zijn.
Probeer bijvoorbeeld RaceRoom Racing Experience eens. Dat spel is net zo duur als dat je het zelf maakt. In de basis is het spel gratis maar als je meer wilt dan kun je eventueel geld uitgeven voor DLC maar dat is dus geen vereiste.