bekende van hier?
Moderators: Rock's, webmasters
bekende van hier?
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Hopelijk niet, want als dat wel zo is, moeten we die gast echt eens met z'n allen gaan meppen! Wat 'ie in dat filmpje doet is OPZETTELIJK 't blok verzuipen! 

Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! 
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!

Recently done:

-
- AX Spaster Mammer
Hmmzzz... Ik kan er niet zo goeD tegen als mensen opzettelijk zo asociaal met 'n AX omgaan.kevin.broke wrote:doe es niet zo agressief joh.MNM(tm) wrote:Hopelijk niet, want als dat wel zo is, moeten we die gast echt eens met z'n allen gaan meppen! Wat 'ie in dat filmpje doet is OPZETTELIJK 't blok verzuipen!

Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! 
Recently done:

Recently done:

-
- Archivaris
Beetje jammerlijk persoon in dat filmpje 
Als je ook de reactie leest van z'n andere filmpje dan zijn er gewoon mensen die dit serieus leuk vinden en em zelfs een auto aanbieden om dit mee te doen, rare hobbys houden sommigen er op na
Na drie weken stilstand had onze rode er meer zin in als m'n eigen witte (injectie)

Als je ook de reactie leest van z'n andere filmpje dan zijn er gewoon mensen die dit serieus leuk vinden en em zelfs een auto aanbieden om dit mee te doen, rare hobbys houden sommigen er op na

Als je een carb goed afsteld (zoals onze rode dat is) dan startie perfect.Glenn@nl wrote:gelukkig heb ik geen carbals ik m'n wagen zo had moeten starten had ik m al lang naar de sloop gebracht.
Na drie weken stilstand had onze rode er meer zin in als m'n eigen witte (injectie)

Ja maar jij heb dan ook zo'n verdeler ontstekingMBa@NL wrote:Als je een carb goed afsteld (zoals onze rode dat is) dan startie perfect.Glenn@nl wrote:gelukkig heb ik geen carbals ik m'n wagen zo had moeten starten had ik m al lang naar de sloop gebracht.

-
- Archivaris
probleem is meer dat bij het vervangen van de koppakking de klepseals niet meegenomen zijn en die waarschijnlijk wat lek zijn... Daarom zijn me bougies steeds vettig...Glenn@nl wrote:Ja maar jij heb dan ook zo'n verdeler ontstekingMBa@NL wrote:Als je een carb goed afsteld (zoals onze rode dat is) dan startie perfect.Glenn@nl wrote:gelukkig heb ik geen carbals ik m'n wagen zo had moeten starten had ik m al lang naar de sloop gebracht.