blondje met 229 pk. corsa
Moderators: Rock's, webmasters
blondje met 229 pk. corsa
ahaha.
wat een belachelijk zootje daar
" en ik heb er een hele leuke radio in gestoken"
"owja vergeet ik bijna dat er nog een 30" plasma tv achterin ligt.."
KLIK
hou je broek vast, die zakt af van het lachen..
en muts, leg er dan iig achter ook schijfjes op ipv die trommels, staat wel ietsje stoerder met die velgen
wat een belachelijk zootje daar
" en ik heb er een hele leuke radio in gestoken"
"owja vergeet ik bijna dat er nog een 30" plasma tv achterin ligt.."
KLIK
hou je broek vast, die zakt af van het lachen..
en muts, leg er dan iig achter ook schijfjes op ipv die trommels, staat wel ietsje stoerder met die velgen
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Bleeh typisch sjonnie
onder de motorkap ligt een 'vauxhall' motor ofzo da's behoorlijk.. vandaar die 230 pk's
echt absurd, die pk/gewicht-verhouding van corsa
doeleinde van deze film is om anderen te overbluffen, das typisch opspepperige
onder de motorkap ligt een 'vauxhall' motor ofzo da's behoorlijk.. vandaar die 230 pk's
echt absurd, die pk/gewicht-verhouding van corsa
doeleinde van deze film is om anderen te overbluffen, das typisch opspepperige
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250
-
- AX liefhebber
WAT EEN SCHRALE MERRIE ZEG, bah bah
Maargoed lollig wagentje, mijn vriedin heeft ook een slopel corsa en die trekt nog geen worst van een schuin dak af.
1.2
@ Peet-juin: Vauxhall klinkt heel stoer maar in engeland is een vauxhall ongeveer t zelfde als opel. Ze hebben dus wel een dik blok erin maar vauxhall is niet enorm bijzonder ofzo.
Maargoed lollig wagentje, mijn vriedin heeft ook een slopel corsa en die trekt nog geen worst van een schuin dak af.
1.2
@ Peet-juin: Vauxhall klinkt heel stoer maar in engeland is een vauxhall ongeveer t zelfde als opel. Ze hebben dus wel een dik blok erin maar vauxhall is niet enorm bijzonder ofzo.
-
- AX Spaster Mammer