DJ wrote:Ziet er leuk uit mooie AXen alleen die ene met mega koplampen
belachelijk!!!!!!
Moeten ze met die lampen heel voetbalveld verlichten ofzo.
Maar verder zit de sport ergaaf uit.
kijk je nooit rally's op tv? Zulk soort koplampen gebruiken ze bij de nachtelijke proeven om de weg zo goed mogelijk te verlichten. Ik vindt het er wel stoer uitzien op zo'n AXie
ja die ziet er idd heel strak uit! Mooi strak in de lak enzo. Tis een nederlander maar heb hem nog nooit ergens gezien of iets dergelijks. Hij is zelfs geen lid hier
Citro?nAXDriver wrote:Die GELE is echt heel stoer zeg... k krijg het er warm van
haha. das id een mooie. allen een bietje jammmr dat ie gereduceeert is tot sloopwagen. was best veel werk ingestoken (oa overspuiten)
Die witte met die (belachelijke hahaha. heb jij ooit wel eens met 160 gereden over een achteraf weggetje met je gewone licht ??. tis gvd een rallyauto oh dat hoort zo). die heb een tijdje te koop gestaan op rallycarsforsale.net en is tegenwoordig te vinden in finland
Master arnie ben je wel eens in nieuwegein ?? daar staat regelmatig een sport hoor
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
kheb vroeger nog een pug 106 xsi gehad (1400cc) en had ook een lichtbak zoals ze die bij ons noemen , s'nachts was het wel vet hoor je zag de konijnen nog voor ze de weg overwipten : maar op hoge snelheid komt je neus van je wagen toch meer omhoog wegens de neerwaarse druk
deze moet je dan oplossen door een dtm lip te monteren
eej ik zie wat aan die witte; op die foto van de binnekant (bestuurderskant) zie dat het hendeltje om je spiegel af te stellen afgebroken is...
Zal wel een kwaaltje zijn, want da's bij mij ook
Kakelbont wrote:zie dat het hendeltje om je spiegel af te stellen afgebroken is... Zal wel een kwaaltje zijn, want da's bij mij ook
Zo'n spiegel is heel makkelijk te vervangen en helemaal niet zo duur op de sloop. Op zo'n 5 minuutjes heb je een volledige spiegel verwisseld. Prijs van zo'n spiegeltje 10-20?.
master-arnie wrote:ja die ziet er idd heel strak uit! Mooi strak in de lak enzo. Tis een nederlander maar heb hem nog nooit ergens gezien of iets dergelijks. Hij is zelfs geen lid hier
Die gozer woont in 's-Gravenzande. Beetje jammer dat hij niet meer rijdt. Zijn twee broertjes hebben ook allebei een AX. Het zijn allemaal snellere versies; sport, GT, GTi. Ik weet niet precies welke ze hebben. 1 ervan is ook helemaal pikzwart en glimt als een idioot. Echt heel erg mooi en allemaal opgefokt .