Sprintje trekken :P
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
PeterM wrote:denk niet dat je met een tweede motor achterin meteen twee maal zoveel brandstof verbruikt want massa en wrijving nemen niet zo veel toe. Hoogstens de extra radiateur op je dak dan die wat wind vangt. wel 100pk en 164 nm koppel
P
Hahah, ja klopt, ik klets ook maar wat
Maarrem, verwacht dat de massa wel minstens 200 kg omhoog gaat met een soort tussenbak-oplossing, extra aandrijfassen, enz.
En dat om een gezonde GTI net bij te kunnen houden... Misschien beter een 2.7 V6 HDI op de achterbank bouwen
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
kakanox wrote:PeterM wrote:denk niet dat je met een tweede motor achterin meteen twee maal zoveel brandstof verbruikt want massa en wrijving nemen niet zo veel toe. Hoogstens de extra radiateur op je dak dan die wat wind vangt. wel 100pk en 164 nm koppel
P
Hahah, ja klopt, ik klets ook maar wat
Maarrem, verwacht dat de massa wel minstens 200 kg omhoog gaat met een soort tussenbak-oplossing, extra aandrijfassen, enz.
En dat om een gezonde GTI net bij te kunnen houden... Misschien beter een 2.7 V6 HDI op de achterbank bouwen
Tussenbak? Gewoon op de 2cv Sahara manier, blokje voorin voor de voorwielen en blokje achterin voor de achterwielen.
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
...en dat lijkt me juist heel lastig synchroon te krijgen.
Idee: Misschien de gaskabel omleiden naar een gevalletje in het dashboard ofzo, en dan een stelknop monteren. Merk je dat ie achter uitbreekt terwijl je alleen maar hard vooruit wil, dan zorg je dat de motor voorin iets meer op z'n donder krijgt
vraag me alleen af hoe een AX-carrosserie twee motoren vindt
Idee: Misschien de gaskabel omleiden naar een gevalletje in het dashboard ofzo, en dan een stelknop monteren. Merk je dat ie achter uitbreekt terwijl je alleen maar hard vooruit wil, dan zorg je dat de motor voorin iets meer op z'n donder krijgt
vraag me alleen af hoe een AX-carrosserie twee motoren vindt
kakanox wrote:vraag me alleen af hoe een AX-carrosserie twee motoren vindt
zwaar gok ik..
jij hebt wel vaker een motorblok achterin gehad toch? nou dan weet je net als ik dat de vering daar niet voor gemaakt is
mijn idee nog altijd: zaag een ax of saxo front eraf, monteer dat omgedraait achter de voorstoelen. zorg dat het niet meer kan sturen.. klaar
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
q01z wrote:kakanox wrote:vraag me alleen af hoe een AX-carrosserie twee motoren vindt
zwaar gok ik..
jij hebt wel vaker een motorblok achterin gehad toch? nou dan weet je net als ik dat de vering daar niet voor gemaakt is
mijn idee nog altijd: zaag een AX of saxo front eraf, monteer dat omgedraait achter de voorstoelen. zorg dat het niet meer kan sturen.. klaar
Haha, je brengt PeterM op idee?n.. vraag me af wat ze ervan vinden bij de RDW
RDW is niet zo interessant..
overigens net tegen mezelf gesprint (wel verloren ) even getimed met de stopwatch op me telefoon (je schijnt er ook mee te kunnen bellen, hoe, geen idee...) die rooie doet ongeveer 10 naar de 100 nu, hij loopt al een STUK beter dan eerst, nu met andere carb/sproeiers/bougies/verdelerkap/bobine
nu nog afstellen/module/onstekingshuis en hopen dat ik m weer in de buurt vd 85pk krijg..
1 voordeel.. ik 'moet' een spaghetti omdat er met het aandraaien van me downpipe een bout afbrak in mn spruitstuk.
overigens net tegen mezelf gesprint (wel verloren ) even getimed met de stopwatch op me telefoon (je schijnt er ook mee te kunnen bellen, hoe, geen idee...) die rooie doet ongeveer 10 naar de 100 nu, hij loopt al een STUK beter dan eerst, nu met andere carb/sproeiers/bougies/verdelerkap/bobine
nu nog afstellen/module/onstekingshuis en hopen dat ik m weer in de buurt vd 85pk krijg..
1 voordeel.. ik 'moet' een spaghetti omdat er met het aandraaien van me downpipe een bout afbrak in mn spruitstuk.
Haha ik heb gister nog een of andere Nissan eruit gereden bij een stoplicht
Pump Your Body To The Bass
The Kick Will Be Right In Your Face
Cracking Sounds Are In Ya' Ears
So Turn Around & Show Some Fear
Pounding Noises, Hard As Hell
Will Give You Some Outrage In Pain
Noises Deep Down In Your Head
The Music Makes You Go Insa-a-a-a-a-ne!
The Kick Will Be Right In Your Face
Cracking Sounds Are In Ya' Ears
So Turn Around & Show Some Fear
Pounding Noises, Hard As Hell
Will Give You Some Outrage In Pain
Noises Deep Down In Your Head
The Music Makes You Go Insa-a-a-a-a-ne!