Ik vind dat hele sugababes maar een grote hoerenkast. Als je je eigen daarvoor inschrijft ken je net zo goed in amsterdam achter de ramen gaan zitten. Daar krijgen ze er tenminste nog geld voor...
+ de meeste meiden wat een account hebben bij sugababes, hebben ook nog een air om zich heen van hier tot ginder :pukeleft: , terwijl de meeste vaak ook nog eens lelijk zijn.
20-08-2007 wordt geschiedenis geschreven
Voer voor je hoedenplank, tast toe proef die woofer...
Ja sorry, maar hier kan ik nou echt de humor niet van inzien... En die gasten eromheen allemaal maar joelen en zelfs filmen...
Waar moet dat heen met deze wereld.......
Ik had 't laatst ook al gezien, gaat er flink hard aan toe...
is hier niet eens zo heel ver vandaan trouwens.
Tijdje terug bij een winkelcentrum ook al een paar gozertjes uit elkaar getrokken trouwens, moest me inhouden om zelf niet een paar tikken uit te delen >> met z'n 4-en op 1 gozertje.
Triestheid kent geen tijd.... En dat voor wat "kudos". Moet je trouwens eens doorklikken en de brief van die schoolleiding lezen. "De vechtpartij is door ingrijpen van medeleerlingen be?indigd". Welke medeleerling zou dat zijn geweest? "Pak d'r nog een keer!" of de cameraman?
eum, ik snap het niet zo goed, wat zijn sugababes??? ik ken enkel de meidengroep en wat zijn kudo's???
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen