Ben weleens benieuwd of bij iedereen het geld zo in z'n zakken brandt op die beurzen... Had al expres weinig meegenomen
Gekocht:

Een 3-weg composetje van DeLorean, met bijpassend boostertje van hetzelfde (k**)merk

Ben benieuwd hoe het klinkt, zal niet veel soeps zijn maar iig meer dan de originele AX speakers en de prijs was er dan ook naar. Ik zal iig nooit meer om muziek verlegen zitten als ik weer eens een extra barrel heb staan! Sterker nog, wil morgenochtend eigenlijk het boostertje even proberen. Mits ie enigszins klinkt laat ik nog iemand er 1 of 2 ophalen. Altijd handig, ik hoef m'n iPod er maar aan te prikken en het klinkt... Die platen had ik trouwens al

Een AX folder van eind '88 (net voor de introductie van de GT injection waarschijnlijk..), een AX folder van medio '94 (geen GT/GTI meer, alleen nog de Furio) en een optieboekje van '92. Opmerkelijk was dat ik in dit optieboekje het stuur van Citrosan tegenkwam!
Daarnaast heb ik nog een modelautootje gekocht en een startmotor verkocht. Ook heb ik wat potentieeltjes voor m'n auto.