Wat vindt je partner van je AX-ziekte?? (Positief bedoeld)

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

citrofreak
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 311
Joined: SunJun20, 2004 12:24:13 PM
Location: zweeloo
Contact:

Wat vindt je partner van je AX-ziekte?? (Positief bedoeld)

Post by citrofreak »

Ik ben nu wel es benieuwd wat de partners over het algemeen denken van het gek zijn op de Citroën AX! Mijn vriendin vind een AX een mooie auto maar daar houd het mee op. "Je bent niet goed, met je plaatjes van je auto op internet zetten" zegt ze dan! Komt dit meer mensen bekend voor?

Trouwens, dumpen is geen optie. Voordat iemand daar over begint! :roll:
ImageImage

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

pff geen partner momenteel, maar sommige collega's snapte niet wat ik nu in het kleine karretje zag, tot ik ze mee liet rijden :lol:.Ax is in zijn klasse een van de beste auto's die er zijn kwa eigenschappen en ik zou in die klasse ook niks anders willen (mr2 is een andere klasse :wink: )

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

mijn vriendin is na wat positieve stimulans bijna net zo gek :lol:

TwoTone
AX Master
AX Master
Posts: 1260
Joined: SatMar18, 2006 9:40:07 PM
Location: Rotterdam

Post by TwoTone »

Ach ja.. me vriendin kent me al langer ;)

Ze kent iig alle 3 de ax'ies die ik heb gehad :P
Ze oudt het zelf liever bij haar Volvo 480 turbo.

Zolang ik er blij mee ben, is zij het ook :D
"Waar een wil is, is een weg"
Jammer dat de weg niet staat aangegeven

Mark
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2265
Joined: ThuJul03, 2003 9:52:45 PM
Location: Bodegraven

Post by Mark »

Mijn ex beweerd er een trauma aan over gehouden te hebben. :lol:
Nee allebei mijn exjes zagen de AX als directe concurentie. :roll:

Waren blijkbaar jaloers... en vonden dat ik er teveel tijd in stak.
Ach ja geef mij ook me vrije zaterdag om te klussen. Maar goed ze hielp wel af en toe. Want de aandacht vond ze wel weer leuk.

Maar over het algemeen was het negatief dus.

(Werd me nadat het uit was verweten dat ik een AX obsessie had. :evil: )
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij

Wie ben ik.... Klik.

Image

blueduck
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 396
Joined: ThuAug04, 2005 2:29:31 AM
Location: Nieuwegein

Post by blueduck »

Mijn vriendin vindt het maar apart met dat forum enzo. Maar ze laat me wel mn gang gaan, hoewel ze me wel de prioriteiten duidelijk laat merken als dat nodig is hahaha!
Eerst moet dit of dat nog! Daarna kan je met je koektrommel aan de gang!
Ax 1.1 tge "Prullenbak Op Wielen"

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

haha, prachtig.
Mijn vriendin vind het allemaal best en is hartstikke blij met de ax.
Het kost ons/mij weinig geld en zo hebben we als studenten toch een auto voor de deur. Das een luxe die niet veel van mijn schoolgenoten delen.
Het forum, tsja ben ik best druk mee, maar zij zit soms weer op msn en daar ben ik nooit te vinden. Ik zit ook geen uren per dag achter de pc, ik ben eigenlijk alleen op het forum en een beetje internetten, verder staat er hier een leuke pc met leuke specs eigenlijk voor niks.
Alleen de meetings vind ze veel te koud, tis ook echt een kou-kleun die liever in het AC gaat zitten met een kopje warme soep.

citrofreak
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 311
Joined: SunJun20, 2004 12:24:13 PM
Location: zweeloo
Contact:

Post by citrofreak »

Browny wrote:Alleen de meetings vind ze veel te koud, tis ook echt een kou-kleun die liever in het AC gaat zitten met een kopje warme soep.


Mijn vriendin wil juist wel graag een keer mee naar een meeting. Dat lijkt haar wel weer leuk. Maar het is wel een koukleum dus dat wordt nog wat!!!
ImageImage

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

sinds 3 dagen terug ben ik offici?el een relatie aangegaan...


..met mijn ax :lol:


met me vorige auto was ik zogenaamd ook teveel bezig, en toen dumpte me vriendin me, ach als je elkaar niet iets gunt,

wat bij mannen dus de auto is en die dusdanig te verbouwen tot ie gewoon naar zijn smaak is,

en wat bij de vrouwen dus naar een tupperware-party oid gaan is.

no more chicks 4 me anymore, totdat ik me ax heb, zoals ik dr wil hebbe :wink:




*ps, me ax zeurt ook niet :roll: :P *
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

In het verleden heb ik teveel projecten gehad.... ik zie het als een hobby,.....als ik 3 maanden niets aan de auto heb gedaan dan ben ik hem zat.... als ik klaar ben dan gaat hij weg en komt een (blijkbaar) weer een nieuwe voor terug....

Dit is volgens het vrouwtje iets te vaak gebeurd waardoor ze me niet steunt met mijn ax gekte :?

Ik zie zelf het probleem niet..... ik wordt er gelukkig van en het hoeft niet al teveel te kosten.....

Tis een mannending, .... door onbegrip zijn vrouwen er vaak op tegen.... het kost alleen maar geld volgens de meeste vrouwen.......vrouwendinken kosten ook geld.....

tsja..............zucht...
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

mandy
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 176
Joined: SunApr02, 2006 4:18:00 PM
Location: Oss-city

Post by mandy »

mijn vriend noemt mijn auto een brommobiel . hij vind 'm te klein . maar hij neemt hem wel elke keer mee . :P Vaak komt het voor als ik een dag vrij ben dat hij mijn auto mee heeft naar het werk :twisted: . ipv zijn eigen auto een vw corrado . nou ja als ik mocht kiezen zal ik ook de ax kiezen . :P het is wel grappig als je hem in mijn auto ziet rijden . hij zit bijna met zijn hoofd tegen het dak :lol: . Hij kraakt mijn auto steeds af maar neemt hem wel elke keer mee . zal dat met stoer doenerij te maken hebben :? :?:
mis mijn axje . na 3,5 jaar trouwe dienst heb ik hem moeten laten gaan .
R.I.P

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Ellen fluit me idd alleen terug als ik flink geld wil gaan uitgeven...

Dingen opwaarderen die toch vervangen moet worden vindt ze prima (zoals het viergaats onderstel en de velgen+banden.. onderstelde rammelde hier en daar wel door gare rubbers en het viergaats lag al gedeeltelijk in de schuur, en ik wilde sowieso nieuwe goeie banden..).

Groot voordeel hieraan is dat ik bepaal wanneer iets niet in orde is :lol: Motorblokje loopt prima, maar eind dit jaar verwacht ik 'm op een kleine 180.000 - m.a.w.: ik ga dus langzaamaan maar eens beginnen met het reviseren van een 1.6 8)

citrofreak
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 311
Joined: SunJun20, 2004 12:24:13 PM
Location: zweeloo
Contact:

Post by citrofreak »

Leuk dat de dames ook reageren!!! Was ook de bedoeling er staat duidelijk als onderwerp wat de PARTNER er van vind!
ImageImage

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

mandy wrote:Hij kraakt mijn auto steeds af maar neemt hem wel elke keer mee . zal dat met stoer doenerij te maken hebben :? :?:


Ik denk 't :lol: Heb zelf ook nog even een rode Plaisir gehad, veel mensen vonden 't maar niks tot ze een keer mee gereden hadden :lol: Zat wel een 1.4 in dus hij was aardig rap.

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Post by AX_Powah »

ach ja een auto is een slechte investering en kost veel geld maar een vrouw kost meer en schrijft nog altijd harder af :o :lol: :wink:
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Mijn vriendin vindt het type auto eigenlijk lelijk. Ze vindt wit ook geen mooie kleur voor een auto. Ze vindt hem zwaar sturen. Ze vindt hem enge geluidjes maken. Ze vindt dat ik er teveel tijd in steek. Ze vindt dat ik er teveel geld in steek. En na elke upgrade ziet zij "geen verschil".

Maar ze vindt hem maar al te makkelijk als het regent en ze moet anders een stukje fietsen naar het winkelcentrum ofzo. En ze vindt het ook wel leuk voor me dat ik iets heb waarmee ik lekker bezig kan zijn. Toen ik de sloper nog had staan kon ze ook vol trots uitleggen waar we wonen door te zeggen "dat huis met die drie auto's". Nu is het "dat huis met die eend in de voortuin" maar toch in ieder geval iets wat niet veel studenten kunnen zeggen over hun crib en dat vindt ze wel leuk :D

Tja... zij heeft weer een hoop schoenen en dat begrijp ik weer niet... :D
Kijk uit, een Cactussssss

Nick
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 72
Joined: MonFeb13, 2006 3:09:39 PM
Location: Montfort

Post by Nick »

Ik denk dat de meeste hier toch ook nog andere grote obstakels hebben :P

Ouders

Ze vinden gauw alles al te duur voor de auto :evil:
20-08-2007 wordt geschiedenis geschreven :lol:
Voer voor je hoedenplank, tast toe proef die woofer...

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Nick wrote:Ze vinden gauw alles al te duur voor de auto :evil:

't Is toch jouw geld? :D
Kijk uit, een Cactussssss

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

mijn ouders steunen me sinds kort door dik en dun. Sinds ik het huis uit ben, half jaartje nu, vinden ze het helemaal niet erg als er bij hun op de oprit een slopertje staat, kom ik ook gezellig langs.
M'n vader heeft zelfs samen met mij de laatste GT opgehaald in Nijverdal, vond ie prachtig.

CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste
Posts: 2176
Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
Location: Beekbergen/axclubforum

Post by CitroCin »

Mijn partner is nog gekker als ik!!!!!
Ik rijd niet voor niks AX....Of toch wel?????

Image

Post Reply