Dealerkorting als je clublid bent?

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
mpm
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Dealerkorting als je clublid bent?

Post by mpm »

M'n broer bijv. krijgt altijd overal korting (bij VW-dealer, halfords), hij heeft ook altijd van die gladde praatjes. Die heb ik niet, dus vraag ik hierbij of Citro?n-dealers ook korting geven als je ergens lid van bent? Citro?n-club ofzo?
Ik las ergens dat men medio 2006 misschien AX-clubgeld wil introduceren. Krijgen we daar dan korting bij dealers voor terug?
M'n Spot is ter ziele...
2005: 32 alcoholboetes per verkeersdode door alcohol, 179000 snelheidsboetes per verkeersdode door snelheid. Spee's beleid door de plee.

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

haha zou mooi zijn. Vooralsnog zijn er geen plannen
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

medio 2006 komt er geen clubgeld althans niet volgens de laatste algemene leden vergadering
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

citro-power
AX Master
AX Master

Post by citro-power »

Als je clubgeld gaat betalen en je geeft dat daarna aan dealers zodat zij koryting geven schiet het natuurlijk niet op. Kun je net zo goed geen korting geven en de club gratis houden.

Het lijkt me ook dat clubgeld beter in de club kan blijven om kosten te kunnen dekken. Maar zolang dat nog niet is mag de club voor mij gratis blijven. dan maar geen korting bij dealers.

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Popmart »

citro-power wrote:Als je clubgeld gaat betalen en je geeft dat daarna aan dealers zodat zij koryting geven schiet het natuurlijk niet op. Kun je net zo goed geen korting geven en de club gratis houden.

Het lijkt me ook dat clubgeld beter in de club kan blijven om kosten te kunnen dekken. Maar zolang dat nog niet is mag de club voor mij gratis blijven. dan maar geen korting bij dealers.

Vraag me sowiezo af wat je met een AX-je bij een Citroën dealer moet.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

Popmart wrote:
citro-power wrote:Als je clubgeld gaat betalen en je geeft dat daarna aan dealers zodat zij koryting geven schiet het natuurlijk niet op. Kun je net zo goed geen korting geven en de club gratis houden.

Vraag me sowiezo af wat je met een AX-je bij een Citroën dealer moet.

Duh! Originele Citroën onderdelen halen... Alles wat ik haal komt bij de dealer vandaan. Ik ben echt iemand die iets goed wil doen en anders doe ik het gewoon niet.

Komt bij dat ik al korting krijg. We kunnen dealtje sluiten. Als we met zijn alle al onze onderdelen bij 1 dealer halen/bestellen kunnen we een flinke korting bedingen.

of via mij bestellen ik krijg standaard 20% op alle onderdelen. En dat scheelt nogal wat als je een koppeling met drukgroepje besteld.
Freude am Fahren.

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Klopt. Lullige is dat 1 dealer vaak nogal ver weg zit.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

kakanox wrote:Klopt. Lullige is dat 1 dealer vaak nogal ver weg zit.

Daarom zeg ik via mij. Haal ik je onderdelen en stuur het naar je op. Komen er maar 5,50 verzendkosten bij.
Freude am Fahren.

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by peter »

Voor onderdelen ga eens naar Peugeot....dat scheelt meer dan 20% voorbeeld:

Bobine 16v 350 om 137 euro
Inlaathuis 16v 150 om 95 euro

Deze verschillen vind ik genoeg om niet meer bij de Citroen dealer te bestellen....korting of niet :?
Image

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

maar wat peter zegt gaat niet altijd op, soms zijn ze bij citroen weer goedkoper....

of te wel eerst bellen :wink:
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis

Post by 2Black »

Als je lid bent van Citroen Club Nederland (?20 p/jr) krijg je in ieder geval wel 20% korting bij Brezan ?n kun je eventueel je auto verzekeren bij Emerpark ? 250 p/jr max. 20.000km ?n met korting tanken bij Tamoil (geloof ik).

Krijg je ook nog regelmatig een leuk blaadje met h??l veel 2CV-meetings erin.
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

mpm
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by mpm »

2Black wrote:Als je lid bent van Citroën Club Nederland (€20 p/jr) krijg je in ieder geval wel 20% korting bij Brezan ?n kun je eventueel je auto verzekeren bij Emerpark ? 250 p/jr max. 20.000km ?n met korting tanken bij Tamoil (geloof ik).

Krijg je ook nog regelmatig een leuk blaadje met h??l veel 2CV-meetings erin.

Ah kijk zulke info doelde ik dus op.
Via citroenclub.nl?
D'r is alleen nergens een Tamoil hier in de buurt... :P.
Wat trouwens als je een BMW-uitlaat koopt bij Brezan... Krijg je dan ook die 20% korting? :lol:.
M'n Spot is ter ziele...
2005: 32 alcoholboetes per verkeersdode door alcohol, 179000 snelheidsboetes per verkeersdode door snelheid. Spee's beleid door de plee.

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Hier kijken:
http://www.citroenclubnederland.nl/

Vroeger de 2cv club, maar omdat al die eendrijders ook kinderen en een XM kregen is het Citroen Club Ned geworden.
Volgens de website is de korting bij Brezan 30%. (waarom vergeet ik dat toch elke keer als ik daar ben :roll: )
Voor leden kun je je AX via Emerpark al vanaf 206 eu/jaar verzekeren.
En leuke Citroen evenementen, over een maand bijv een groene hart - puzzeltocht :)

Los hiervan is mijn ervaring bij de brezan dat als je nadrukkelijk zegt dat je geen factuur hoeft er ook al 20% vanaf gaat.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Let wel op dat je bij Emerpark >24 jaar oud moet zijn, anders is het 600 euro per jaar ofzo. Niet de moeite waard in ieder geval.
Maar dat van korting bij de Brezan wist ik niet, misschien meot ik dan toch maar eens lid worden. Ach ja of gewoon hopen dat er niks stuk gaat :D
Kijk uit, een Cactussssss

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Was vandaag nog bij de brezan en meteen maar ff gevraagd. De korting van 30% geldt niet op alles, afhankelijk van het product kan het ook 20% zijn.

Als Citroen liefhebber vind ik dat je sowieso lid moet zijn van de CCNL ;)
Is 18,50 /jaar bij automatische incasso.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

master-arnie wrote:
kakanox wrote:Klopt. Lullige is dat 1 dealer vaak nogal ver weg zit.

Daarom zeg ik via mij. Haal ik je onderdelen en stuur het naar je op. Komen er maar 5,50 verzendkosten bij.

haha

Arne, jij bent ook een handelaar.. en als jij dit op je wil nemen moet er ook iets voor jouw zijn.. 5.50 verzendkosten betalen en weg is mijn kortign... ok, heb ik het op de mat. Maar goed, woon praktisch naast de CIT dealer...

TPG garandeert niet voor voorzichtigheid met verzending voor die 5.50 euro..

En de lokale automaterialenboer in de buurt geeft me al fikse korting.. en die krijgen 5x per dag geleverd... dus 's ochtends desnoods bestellen, 's middags afhalen!

Post Reply