Friesland, heerenveen, weinig politie.

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Friesland, heerenveen, weinig politie.

Post by Browny »

Gisteren weer eens in heerenveen wezen stappen. Twas wel weer gezellig. Hele avond gepoold in een of ander tentje. Wat me gewoon weer opviel, er is daar bijna geen politie!!! Echt beter, ze proberen hier in de regio altijd met grote aantallen op te letten of het niet uit de hand loopt aan het eind van de avond, maar verpesten daarmee de sfeer alleen.

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

had dit effe van te voren gepost..;)

ik ben gister de hele avond in heerenveen geweest..

politie is er pas in heerenveen als t mis gaat.. of om een praatje te maken met de verschillende kroeg eigenaren..

waar ben je dan precies geweest?

poolbrothers? of match?

en hoe kom je zo in heerenveen verzeild?
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

ik wist het ook niet ver van tevoren, eigenlijk maar 5 minuten van tevoren. :lol:
Goede vriend van mij is een paar jaar geleden verhuist naar oosterstreek. Eerst hebben we een tijdje bij een maat van hem thuisgezeten in oosterwolde en toen richting heerenveen. Eigenlijk zouden we naar drachten gaan, maar het werd heerenveen. We zijn bij een poolcentrum geweest, volgens mij poolbrothers. Ben er al vaker geweest. Je komt binnen en dan heb je eerst rechts een kroeg gedeelte met hele relaxte bioscoop/vliegtuig stoelen. Daarachter pooltafels.
We zijn ook nog bij die snacktent geweest, een soort febo.

edwin ss50
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 363
Joined: FriJan21, 2005 11:05:32 PM
Location: st.nyk
Contact:

Post by edwin ss50 »

ze zijn er soms wel eens als je ze niet nodig hebt, bijv bij het pissen ofzo
GTI 1.4 8v ---> GTI ... 16v

TB
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 513
Joined: TueJan18, 2005 2:58:31 PM
Location: Zuid Holland

Post by TB »

Ik werk zelf in Den Haag, op zich valt het daar ook wel mee met de politie. Alleen als er wat is zijn ze er ook heel snel aanwezig. De voors en tegens over aanwezigheid van politie is al heel vaak discussie over geweest in de lokale politiek. Cameratoezich werkt naar mijn mening gewoon beter. Rechtstreeks toezicht, geen agressie of uitlokking tegen aanwezige politie en als er iets gebeurd is het bewijs ook aanwezig.
Citroën 2cv6 Sp?cial - 1984 (in restauratie)
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991

Post Reply